כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סליחה, תקלה: גלולות "היום שאחרי" מתחרות על ההורמונים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.01.2011
/ 11:30

דווקא בחורף, כשכל ההורמונים מתחבאים ומתפוצצים מתחת לפוך, יוצאות שתי החברות המשווקות את גלולות "היום שאחרי" בקמפייני שיווק בתזמונים מקבילים.

 

פוסטינור, הראשונה, שכבר הפכה לשם גנרי (כמו אקמול, למשל) לגלולת ה"סליחה, תקלה" ביחסי מין, פתחה בקמפיין בהיקף 2 מיליון שקלים בכלי התקשורת, באינטרנט ובשטח. הקמפיין מחליף את קודמו ("לא צריך לחפור יש מצב לפוסטינור") מהשנה שעברה, ונוצר כנראה כדי להדוף את כניסתה לישראל של הגלולה החדשה NORLEVO מבית כצט.

 

חברת תרימה, המשווקת, בחרה בסלוגן "הרגע האחרון למנוע הריון" ומנסה לרענן את המותג במסווה של אסטרטגיה פרסומית חדשה שפותחה בעקבות סדרת מחקרי עומק בקרב נשים מקבוצות גיל שונות.

 

ד"ר מיכל רום, מנהלת המחקר והאסטרטגיה במשרד הפרסום ערמוני גולן בייטס מוסיפה כי "פוסטינור הינו למעשה כלי באמצעותו יכולה כל אישה להחזיר לעצמה את השליטה, ללא קשר לסיבה שהביאה אותה לרגע זה. זו היא תמצית התובנה המרכזית שמובילה את הקמפיין החדש".

 

 

חמש נשים מכל העולם

 

מנגד, כאמור, חברת התרופות כצט עלתה בקמפיין משלה ל-NORLEVO, שהחלה משווקת בישראל מנובמבר האחרון.

 

בקמפיין משתתפות חמש נשים מלאומים שונים המייצגות חלק מאותן מדינות בהן נמכרת נורלבו: צרפת, ספרד, קנדה, איטליה וכמובן גם ישראל. תהליך ליהוק הנשים לקמפיין נמשך זמן רב מאחר והחברה החליטה ללהק רק נשים מאותן מדינות בעולם, אשר יביאו איתן גם מראה אותנטי וגם שפה ומבטא מקוריים.

 

הקמפיין, באמצעות לעומק התודעה,  נאמד ב- 1.5 מיליון שקלים ומלווה אותו הסיסמה: "נורלבו – במקרה חירום את לא לבד, כמו מיליוני נשים בעולם". הקמפיין יעלה באינטרנט, בעיתונות ובבתי הקולנוע.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר