כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שיווק חברתי: כשזה מגיע לקד"מ, נשכחים כל השיקולים הסביבתיים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.01.2011
/ 13:36

 

כשחזרתי היום הביתה חיכה לי על ידית דלת הבית תלי דלת: פרסום לסניף חדש של שופרסל שצפוי להיפתח באזור. ללא ספק – פרסום בולט שאי-אפשר לפספס אותו.

 

המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא על כמות הנייר העצומה שהודפסה כדי להגיע לכל דלת בעיר בבתים המשותפים. ומדובר בנייר עבה, שאין לי מושג אם יש בו מרכיב ממוחזר או ידידותי לסביבה.

 

חברות משקיעות היום מאמצים רבים בצמצום השפעותיהן על איכות הסביבה, גם באמצעות הקטנת אריזות ומוצרים. אבל כשזה מגיע לקידום מכירות, נשכחים כל השיקולים הסביבתיים.

 

פעמים רבות אני רואה קמפיינים קד"מיים שמתבססים על הפקות עתירות נייר, ניילון ופלסטיק. הגיע הזמן לקחת גם את הקד"מ בחשבון הסביבתי.

 

 

תלי דלת שופרסל

תלי דלת שופרסל. ומה עם הנייר?

 

 

 

 

מתוך דף הפייסבוק "שיווק חברתי".

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר