כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כך הפך המגנומטר לאובייקט מועדף בקידום מכירות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
13.01.2011
/ 14:32

 

המגנומטר, אותו גלאי מתכות המזוהה כל-כך עם השאלה הרוטינית "יש נשק?", הפך בשנתיים האחרונות לכוכב פעילויות קידום מכירות.

 

האחרונה שעושה בו שימוש כעת היא חברת אינוויז'ן עבור מותג התרופות נורופן, בתחרנות רכבת וקניונים ובשיתוף פעולה עם המאבטחים בכניסה. לבד מ"יש נשק?" הזה שואלים האנשים במדים את הבאים "יש לכם נורופן בתיק?", אקט שעשוי להעביר להם את המשמרות בקצת פחות שעמום.

 

הרעיון נחמד, אך אילולא היה מקורי היה גם משעשע וראוי לשבח. ביוני 2008 ביצעה פעילות דומה חברת לעומק התודעה עבור מוצרי ההגיינה של פמינה, וחודש לפני כן עשתה זאת סוכנות הקריאייטיב מזבלה לעטים הנמחקים של פריקשן.

 

בחזרה לנורופן. לפעילות הנ"ל בקניונים וברכבת צורפה אחת נוספת, היתולית לא פחות. על אולמות הסינמה סיטי בגלילות ובראשון-לציון השתלטו שחקנים סמויים ושתולים באולם כצופים מן המניין.

 

כאשר עולה על המסך, לפני תחילת ההקרנה, פרסומת לנורופן, מזנקים השחקנים ממקומותיהם ומגלמים סיטואציה מייצגת מחיי היום יום של הצופים, שפתרונה – איך לא – הוא "נורופן המחזיר אתכם לשגרה".

  

נורופן קד"מ

(צילום: הפקה)

 

 

 

 

 

הפקה: אינוויז'ן

שחקנים ודמויות: ראש חוצות

 

 

 

 

 

 

 

 

יחידת האבטחה של FRIXION פשטה על בתי ספר בגוש דן

 

 

בנות, המגנומטר האינטימי של פמינה מצפצף עליכן

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר