כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הקאמבק של "סמארט" בישראל: גרילה, פייסבוק ושיווק אישי ממוקד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.01.2011
/ 14:48

המכונית הזאת הייתה לגימיק שמושך עד היום את עיניהם של תושבי תל-אביב בעיקר, המורגלים ודי אדישים למחזות חריגים ברחוב.

 

הסמארט. רכב המיקרו הקומפקטי ביותר, באורך של חצי מכונית "מיני" ממוצעת, חונה במאונך בין שתי מכוניות צמודות ובולט יותר מכולן. השבוע, הודיעה היבואנית כלמוביל על שיווקו מחדש בכמה פלטפורמות, כך שגם זה לא ממש מעניין אתכם לא תוכלו להתעלם ממנו.

 

במסגרת השיווק מחדש, בתום הפסקה בת שלוש שנים שבה לא יובא הסמארט לישראל, יושלם בזמן הקרוב שיפוצו של אולם תצוגה ייעודי ונפרד בתל-אביב. עד לסיום העבודות, ישווקו כלי הרכב במתחם קונספט זמני בעיר.

 

שיטת המכירה של הרכב שונה מאחרים, ותתבסס על "גזירה והדבקה" שפירושה הזמנת שילובים שונים של צבעים בתוך ומחוץ לרכב.

 

 

 

יאפים בלי ג'יפים

 

בקרוב יעלה קמפיין פרסומי חדש ומתוחכם, כך מבטיחים, שלא יהסס לעשות שימוש בשיווק גרילה וברשתות החברתיות באינטרנט. קהל המטרה מוגדר היטב אף הוא: צעירים יאפים עירוניים ובעלי פאסון ופוזה, שבחברה מגדירים אותם בסטריליות "שואפי ייחוד".

 

במקביל לכל אלה, החל תהליך של שיווק אישי ממוקד, שכולל פגישות עם לקוחות פוטנציאליים ומובילי דעת קהל.

 

את שיווק המותג ינהל אסף חרל"פ (32), בנו של שמואל חרל"פ מבעלי קבוצת כלמוביל. תג מחיר: החל מ-110 אלף שקלים לדגם הבסיסי.

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  חשוב לזכור את הקשר לחברת מרצדס