כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ניו פארם הגשמת משאלות בע"מ

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
02.01.2011
/ 15:32

רשת ניו-פארם קופצת על רכבת הפייסבוק הדוהרת, ופותחת קבוצת אוהדים משלה בשילוב קמפיין אינטרנטי.

 

הקונספט: משאלות. גולשי הדף יתבקשו להביע את מאווייהם, לצלוח שלושה שלבים ולזכות בהגשמת המשאלה על-ידי החברה. שלוש המשאלות שיקבלו את מירב קולות הגולשים, יזכו לממשן.

 

בשלב הראשון יתבקשו המשתתפים לכתוב את ה"ווישפול ט'ינקינג" שלהם באפליקציה ייעודית בדף הפייסבוק.

 

לאחר מכן בשלב הבא ייבחרו עשר מתוך כלל הבקשות, ואלו יועמדו להצבעת הגולשים על-ידי הקלקת לייק. כאמור, שלוש המשאלות המוקלקות ביותר עתידות לבוא לכדי מימוש.

 

הפעילות החלה היום (א') ותסתיים בעוד שבועיים (16/1), באמצעות חטיבת האינטראקטיב של מקאן אריקסון ובהשקעה בת כחצי מיליון שקלים.

 

ענת נתיב, סמנכ"ל השיווק של רשת ניו-פארם: בכוונתנו להיות שחקן בולט בזירה הדיגיטלית המאפשרת יצירת קשר אינטראקטיבי עם הגולשים והלקוחות. בשבועות הקרובים תעלה הרשת עם אפליקציות חדשניות והראשונות בישראל, במסגרתם יספקו אנשי מקצוע ייעוץ ותשובות און-ליין  בנושאים שונים .

 

רשת ניו-פארם מקבוצת המשביר לצרכן מנוהלת על-ידי יפתח סרי. הרשת מונה כיום 68 סניפים בפריסה ארצית.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר