כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הברקוד יוצא מעגלות הסופרמרקט

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.12.2010
/ 10:56

ספקי הצילום באירועים עסקיים ופרטיים מנסים בשנתיים האחרונות להמציא את עצמם מחדש, בעיקר באמצעות גיוס טכנולוגיות חדשות ופיתוח שכלולים וגימיקים בעלי שורה תחתונה זהה: תמונה או קליפ של המצולם.

 

זה החל בסתם תמונות, משם עבר לתחרות צפופה על המגנטים ולתמונות הממוסגרות על המקרר, אחר-כך לביתן השקוף ולעוד כמה חוליות באבולוציה הוויזואלית.

 

הבשורה הבאה, ימים יגידו אם ניתן לומר זאת כך, היא picMarks - פיתוח חדש בו משתמשת חברת פיק טו גו (Pic2go) שבבסיסו חלוקת ברקודים ייחודיים שפיתחה החברה ומחולקים לכל האורחים באירוע.

 

לכל אורח שמצטלם עם הברקוד ומעוניין בתמונותיו, ייווצר אוטומטית אלבום פייסבוק אישי וממותג עם תמונותיו מהאירוע, לשם שיתוף עם החברים. הדבר מתבצע באמצעות טכנולוגיית זיהוי ויראלית מיוחדת, שפייסבוק עושה בה שימוש.

 

את השיטה ניתן להתאים גם לאירועי קידום מכירות, ומאפשרת – כך לדברי מנכ"ל החברה איתן חפץ, להגיע לחשיפה לאלפי אוהדים ברשת החברתית בזמן קצר. בנוסף נרשמת הצטרפות אוטומטית של האורח או המבקר שצולם באותו אירוע, לדף האוהדים של המותג או האירוע, מה שמאפשר לצבור אוהדים חדשים רבים תוך זמן קצר יחסית.

 

ברקוד פיקטוגו

דוגמה לברקוד (יח"צ)

 

 

יש לך מוצר מעניין? חושב/ת שהמוצר שלך יחודי? שלח לנו מייל

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר