כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי חטף את רונה?!

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.12.2010
/ 13:41

מישהו יודע מי חטף את רונה? הפעילו את הדמיון ותמציאו. מה? כן, זהו הקונספט המלווה קמפיין אינטראקטיב לסמארטפונים החדשים של נוקיה בישראל, ובבסיסו סרטון עלילתי קומי ללא סוף.

 

את המשכו של הסרט קובע הצופה מנקודה מסוימת, כאשר כל בחירה (מתוך כמה אפשרויות) משפיעה על המשך העלילה, עד לסיומו.

 

הסרטון מתאר את הרפתקאותיו של גיבור הסרט, לאחר שקיבל מסרון ולפיו חברתו נחטפה. כדי לשחררה עליו למלא שורת הוראות ומשימות ברחבי העיר. גיבורנו מגיע למצבים בהם נאלץ לבצע בחירות, אותן מבצע עבורו הצופה. למשל, לאיזה גן ציבורי ללכת ולחפש, באיזה כלי תחבורה לבחור וכן הלאה.

 

היקפה הכספי של הפעילות נאמד בכחצי מיליון שקלים. מאחוריו עומדים הבמאי רועי ורנר, וחברת פרולוד המשותפת ליוני סער מפרומרקט ולזמר יוני בלוך. החברה הוקמה לפני כחודשיים ופרטים נוספים על אודותיה יפורסמו במדור בהמשך השבוע.

 

בחזרה לסרטון. לצורך ההפקה צולמו 50 סצנות ב-12 לוקיישנים שונים בתל-אביב, שיחד מרכיבות יותר מ-1,000 שילובי עלילה שונים. בין המיקומים שצולמו: דירות פרטיות, גן מאיר, בר ה-MATE, גג בניין בדרום העיר ואחרים.

 

 

 סרטון נוקיה

צילומי סרטון הקמפיין (יעל צור, יח"צ)

 

 

 

 

 

 

הפקה: פרולוד

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר