כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: חברות מוצרי הצריכה השקיעו ב"כנס מגה לקמעונות"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.12.2010
/ 12:29

 

"כנס מגה לקמעונות" ננעל אמש (ג') בביתן 11 שבגני התערוכה תל-אביב וסיפק הצצה לכמה מהפקות הקד"מ המעניינות והמושקעות שנערכו כאן השנה, הפעם לעיני ספקים ונציגי חברות צריכה.

 

חברת העיצוב והפקת הביתנים סמארט אנד לייט (SMART AND LIGHT) הפיקה עבור המארגנים את אמצעי התצוגה בתערוכה ובכלל אלה משלטי הכוונה ופרסום, שערי כניסה, קוביות ענק בתלייה מתקרת האולם, דגלים ממותגים בלוגו מגה ועוד.

חברת הקד"מ ZEZE, בנתה עבור טמפו קיר ענק שמתוכו שורבבו ידיים המחזיקות כל אחת במשקה אחר ממגוון המשקאות של החברה.

 

סטוריטייל, חברת שיווק אחרת, הפיקה שני מתחמים באירוע עבור סנו ומותג החטיפים מאנה (MANA). הראשונה השיקה באירוע את מרכך הכביסה החדש "מקסימה פרפיום", במעטפת פסבדו-יוקרתית.

 

בהתאם, לבש הביתן גוני שחור וזהב כאשר בפינתו הועמד בר מעוצב ממנו הוגש קפה לבאים. בצד הקפה הוגשו "נפוליטנים" ממותגים עשויים שוקולד בלגי (ראו צילום).

 

על גבי השולחנות במתחם שנועדו לסגירת עסקאות, הונח ראנר בסד מוזהב עליו הוטבע לוגו המותג תוך שהוא מבושם בריחות המרככים החדשים. וכן, היה גם אקווריום בתוכו פרח מוזהב (למה לא דג זהב?).

 

כנס מגה קד"מ

 

כנס מגה קד"מ

 

כנס מגה קד"מ

 

 

 

 

מותג החטיפים מאנה קיבל פינות ישיבה לבנות ושולחנות על גביהם הונחו צילינדרים לטעימות. כל צילינדר זכוכית הכיל מוצר אחר, ומלפניו הונחה מסגרת אדומה בתוכה שם המוצר וטעמו.

 

המבקרים בביתן קיבלו שקית "הפתעות" מלאה במוצרי המותג, צולמו ונשלחו הביתה עם מגנט ותמונה. "מאנה" משווק בישראל על-ידי סנו.

 

כפי שפורסם בחדשות 'מפיק' השבוע, בערב יומו הראשון של האירוע הכריזה מגה על אסטרטגיית המכירה החדשה, במסגרתה תתאים מעתה ואילך את המבצעים והמוצרים הנמכרים בכל סניף לאזור ולאופיו הסוציואקונומי של קהל הלקוחות.  

 

קד"מ כנס מגה

 

כנס מגה קד"מ

 

כנס מגה קד"מ

 

כנס מגה קד"מ

 

 

 

אבל החברה הדומיננטית ביותר באירוע, בהיבט ההפקתי, הייתה זברה תערוכות ותפאורות שחתומה על לא פחות מעשרה ביתנים. ברשימה (ראו גם צילומים): מחלבות גד (בהפקת החברה לקידום מכירות); פריגת (פרומרקט); ש. שסטוביץ' (אובססיב); וביתני עלית, חוגלה, תנובה ודיפלומט (שיטרית מדיה גרופ בהפקה ומירה גלבפיש בעיצוב); סנו ומאנה.

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

 

כנס מגה

(צילומים: הפקה)

 

 

 

 

 

 

"מגה": המוצרים והמבצעים יותאמו לאופי האזור והצרכנים

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר