כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמר יסעור מבנק לאומי - אשת השיווק לדצמבר 2010

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.12.2010
/ 15:33

ראש מערך השיווק של בנק לאומי, תמר יסעור, נבחרה לתואר אשת השיווק לדצמבר 2010 של איגוד השיווק הישראלי.

 

יסעור נבחרה על ידי חברי הוועדה על חלקה בפיתוח המותג "לאומי דיגיטל" והגידול בפעילות הדיגיטלית במדיה החברתית. המותג הנ"ל הושק ב-2009 ותחתיו מפעיל הבנק ערוצים אינטראקטיביים דוגמת אתר לאומי בלוג, זירות בפייסבוק, טוויטר ויו-טיוב, אפליקציות אייפון ועוד.

בעקבות המהלכים הצטרפו עד כה כרבע מיליון לקוחות לחשבון הדיגיטל ושיעור הלקוחות המבצעים פעולות דיגיטליות זינק מ-29 אחוז ל-45 אחוזים כיום.

 

אי לכך, החליט הבנק להפכה לסעיף ניפרד בעוגת השיווק והקצה לכך סכום של 12.5 מיליון שקלים בשנת 2011, זאת משום שלדברי יסעור, המדיה החברתית הפכה לאמצעי תקשורת מרכזי עבור לאומי בתחום השיווק.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר