כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גולשי הפייסבוק בחרו: מילקי בתוספת עדשים בצבע כחול

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.12.2010
/ 18:38

 

הדמוקרטיה בהתגלמותה. בתום קמפיין "משאל העם" בין הוופלים לבפלות של עלית, בקבוצת שטראוס המשיכו בקו דומה ואפשרו לגולשים/צרכנים להצביע בפייסבוק על מוצר נוסף.

 

על המדף הפעם: מילקי. אחת לתקופה משכללת שטראוס את הגרסה הבסיסית של הקצפת ומעדן השוקולד ומוסיפה לו וורסיות שונות ויקרות יותר. במקרה זה בחרו חברי "המילקייה" בפייסבוק מילקי בתוספת עדשים כחולים, מוזר ככל שיישמע.

 

הללו נדרשו לבחור את צבע העדשים בלבד, מתוך קשת בת שישה צבעים מוגדרים מראש. 

 

מילקי עדשים כחולים

כחול עמוק (יח"צ)

 

 

מעורבות הצרכנים מוכיחה את עצמה ומקדמת מוצרים, גם אם ההחלטה על שינוי פורמט, קונספט או אריזה כבר התקבלה במסדרונות החברה כמו במקרה של ה"בפלות".

 

הצעה שלנו: תנו לצרכנים לבחור גם את המחיר. עד אז, הם ישלמו 4.25 שקלים ליחידה.

 

 

 

 

 

הבפלות ניצחו את הוופלים. כך מנטרלים ביקורת

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר