כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דיזנהאוז נכנסת לפייסבוק: הגולשים ישמשו כשגרירי החברה בעולם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.12.2010
/ 13:03

חברת התיירות דיזנהאוז, המתמחה בין היתר גם בהפקות כנסים ואירועי עובדים, עולה על טרנד המדיה החברתית עם דף פייסבוק חדש וקמפיין "שגרירים" אינטראקטיבי.

 

בתום שלב ההצטרפות לעמוד על-ידי הקלקת "לייק", על הגולשים לצלם עצמם בסרטון קצרצר ולהסביר מדוע דווקא הם מתאימים לתפקיד "שגריר דיזנהאוז" ולאיזה יעד מתוך הרשימה המוצעת, ברצונם לטוס.

 

את הסרטון יש להעלות ל"קיר" בתוך העמוד, ובסוף כל חודש יוכרז הזוכה שיטוס לסוף שבוע זוגי באירופה הקפואה.

 

אם לא די בזאת, הרי של"שגריר" תפקידים נוספים לבד משכנוע בדבר זכייתם. במהלך החופשה שלהם עליהם לדווח על אודות הפעילויות, היעדים, בתי המלון, הנופים והערים המיוחדות בהם ישהו. בכך, למעשה, ישמשו כמדריכי תיירות חובבים, כמו רבים מהתיירים הישראליים בעולם, וישתפו את גולשי העמוד בחוויותיהם.

 

בכל חודש, כאמור, ייבחר סרטון אחד שיזכה את בעליו בכרטיס טיסה זוגי ואירוח שלושה לילות במלון שלושה כוכבים בלונדון, פריס, רומא, ברצלונה או ברלין. המקום השני יתנחם בוויקנד זוגי בבית מלון בישראל, והשלישי בשובר זוגי לארוחת בוקר.

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  איזה מגניב!