כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"טרון - המורשת": נורות לד על תחנות אוטובוס מדגישות אפקט התלת-מימד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.12.2010
/ 11:46

רבות דובר בשבועיים האחרונים על "המילה האחרונה" בז'אנר סרטי התלת-מימד, בה ניתן לצפות בסרט "טרון – המורשת" המוקרן כעת בקולנוע.

 

כדי להמחיש עד כמה "אוואטר" זה כל-כך 2009, עלתה חברת פרסום הרחוב JCDecaux בקמפיין תחנות אוטובוס משולב באפקטים של תאורה ייחודית. כל זאת לצורך הדגשת גרפיקת הסרט. בנוסף, בגב הפוסטרים של תחנות האוטובוס מותקנות נורות לד (LED).

 

הקמפיין עלה ב-75 פוסטרים, מתוכם עשרה עם האפקטים המדוברים. עלותו מוערכת ב-60 אלף שקלים.

 

פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל: "מצאנו לנכון להציג את הסרט החדש, עם אפקטים מיוחדים בתאורה שיגבירו את האימפקט החזותי של הפוסטר ויעוררו סקרנות אצל הצופה הפוטנציאלי".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר