כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסתערים על הדיגיטל: "קידום" משקיעה 1.5 מ' ש"ח בפייסבוק ויו-טיוב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.12.2010
/ 15:10

גם קבוצת קידום מגלה את נפלאות השיווק הדיגיטלי, ומשקיעה 1.5 מיליון שקלים כדי להחתים כרטיס בפייסבוק וביו-טיוב.

ב-2011 צפוי לגדול, בשל כך, תקציב הפרסום של הקבוצה ב-20 אחוזים. המהלך החדש משלב בין פעילות תוכן בפייסבוק ובאתר שיתוף הקבוצים יו-טיוב, לבין קמפיין פרסומי נרחב.

כחלק מכך, מותג הפסיכומטרי "קידום לך תצטיין" בנה עולם תוכן חדש המורכב מכמה מהלכי תוכן עיקריים: אפליקציית נבחרת מדריכים – מדריכי הקבוצה יוצגו בפייסבוק וכל מדריך יקבל "קיר" משלו בו יוכלו תלמידים להמליץ עליו.

אותם מדריכים יתארחו מדי ערב ב"לייב" בפייסבוק, ויעסקו בנושאים הרלוונטיים לתלמידי הפסיכומטרי. הטיפים יועברו גם באמצעות ערוץ טלוויזיה מיוחד שהוקם באתר יו-טיוב עם סרטונים מוקלטים מראש.

בנוסף יוכלו התלמידים לקבל מידע וייעוץ באמצעות מצגות זמינות, שתיפתחנה ל"אוהדי" המותג ברשת החברתית. יתר על כן, יינתן קופון הנחה שטיבו אינו נמסר, לקראת הבחינה.

קמפיין הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ואת פעילות החברה בזירת הפייסבוק בנתה חברת בלינק.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר