כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אקליפטוס מצופה שוקולד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.12.2010
/ 11:16

תקציב המדיה החברתית של מותג השוקולד ורשת בתי הקפה מקס ברנר יטופל על-ידי אקליפטוס שיווק במדיה.

 

בשנה החולפת מפנימות יותר ויותר חברות ורשתות גדולות את חשיבותה של הפעילות במדיה החברתית. יש מי שפותחות תקן חדש למנהל מדיה חברתית, אחרות שוכרות במיקור חוץ את שירותיהן של חברות המתמחות בנושא, כמו במקרה דנן.

 

בקרוב תושק אפליקציה מיוחדת לחברי מתחם הפייסבוק של "מקס ברנר", שתציע לחברים בו לשלוח ברכות יום הולדת מעוצבות בהתאמה אישית.

 

לברכה תתלווה הטבה של כוס שוקולד באחד מסניפי הרשת, אותה יוכלו הגולשים לממש או להעביר הלאה כשי לחברים.

 

שי ספיר, סמנכ"ל הקריאייטיב של חברת אקליפטוס: "בעולם הניו מדיה הקשר עם צרכן הקצה הוא חשוב והכרחי ועל מנת לשמור עליו יש לגרות אותו באופן מתמיד. עולם האפליקציות פותח בפנינו שער לאינסוף אפשרויות ואנו שמחים שיש בחלקנו לשתף פעולה עם מקס ברנר הנחשב למותג שוקולד מוביל ברמה בינלאומית".

אקליפטוס - שיווק במדיה חדשה, הוקמה בשנת 2008.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר