כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חדש בענף: ההתרחשות מצולמת ב-"360", הצופה בוחר את זווית הצפייה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.12.2010
/ 16:27

המושג "360" אינו רק מספר. בהקשרו המקצועי וגם בשיח היום היום, זהו מונח הבא לבטא היקפיות, מכלול – לרוב בצירוף המילה "מעלות" אחריו.

 

וכל זאת מדוע? ירדן גת מנכ"ל חברת הטכנולוגיה "דורי גת 360", עובד בשבועות האחרונים על שיווקה של טכנולוגיה חדשנית לצילום קליפ, אירוע או כל התרחשות אחרת ב"שוט" אחד המצולם מעגלית.

 

את הנעשה מתעדות תשע מצלמות, המתוכנות באופן כזה שיוציאו פלט המתחבר ל"שוט" בודד.

 

התוצאה: כל אחד מהמתבוננים בצילום, יכול לבחור לעצמו את כיווני הצפייה שלו על-ידי הסטת המצלמה על צירה, בעוד אדם אחר יוכל לצפות בזווית מצולמת אחרת, בו זמנית. ההקרנה מתאפשרת על כל משטח, לאו דווקא עגול, כך שהקובץ נראה שטוח וללא עיוותים.

 

החברה הישראלית בניהולו של גת "ייבאה" את הרעיון מ-SOCIAL ANIMAL ההוליוודית, ותעבוד איתה בשותפות. חברת האם האמריקנית מספקת פיתוחים לטכנולוגיות התומכות ובונה את החומרה, בעוד חברת הבת הישראלית בניהולו של גת מפתחת אפליקציות ייחודיות ומפיצה את הפורמט בשווקים השונים לפי קהלי יעד שנבחרו בתוכנית העסקית.

 

גת מתהדר ב"בשורת הצילום ההיקפי בישראל", ומשיק בימים אלו את אותה טכנולוגיה ממש בברזיל. בינתיים, הפיקה החברה קליפ באותה השיטה ללהקת הדג נחש, בו ניתן על-ידי הזזת סמן העכבר ימינה ושמאלה – לבחור באיזה חלק של הקליפ לצפות.

 

בשלב זה לא מתוכננת השקה רשמית לעניין ההקרנה ההיקפית, שכן החברה עושה את צעדי ההרצה הראשוניים בימים אלו ממש.

 

 

 

 

 

יש לך מוצר מעניין? חושב/ת שהמוצר שלך יחודי? שלח לנו מייל

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר