כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אם שותים, נוהגים (במונית ממותגת של "חודש היין והאלכוהול")

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.12.2010
/ 10:58

רשת המרכולים טיב טעם, המייחדת כל חודש לנושא קולינרי אחר, מקדישה את דצמבר ליין ואלכוהול.

 

בתוקף הקמפיין החדש המלווה את הפעילות, מותגו מוניות שירות של קווים 4 ו-5 בתל-אביב בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים.

 

במקביל מתבצע פרסום אינטנסיבי באתרי אינטרנט מובילים הפונים לצעירים ולחובבי יין; בעיתונות היומית ובמגזינים; בעיתונות המקומית ובשידורי ערוץ 9 למגזר הרוסי. בנוסף נערכת פעילות קידום מכירות ונראות כוללת בסניפים.

 

במהלך החודש משווקת הרשת מוצרי יין ואלכוהול בלעדיים מכל העולם, ב-200 מבצעים שונים הכוללים גם אביזרים. בסניפים מועברות גם סדנאות בתחום, ומפגשים אישיים עם ייננים העובדים ביקבי בוטיק ישראליים. להשלמת העניין, נרתם גם הפייסבוק לנושא.

 

טיב טעם חודש היין

 

 

 

 

יוסי שליו, מנהל הסחר והשיווק ברשת טיב טעם: "חודש דצמבר נבחר כחודש היין והאלכוהול, כיוון שהוא חודש רווי חגיגות בכל המגזרים. זהו חודש שמתחיל בחגיגות חנוכה, נמשך בחגיגות הכריסטמס ומסתיים בחגיגות הסילבסטר. טיב טעם עונה במובן הזה לדרישות השונות של קהל לקוחותיה הרחב".

 

הרשת נמצאת בבעלות חגי שלום וקובי טרייביטש ומפעילה 28 סניפים ברחבי הארץ.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר