כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מאות אלפי צופים בקמפיין ניפוץ הטלוויזיות הישראלי של LG

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.12.2010
/ 12:12

אחד הקמפיינים היותר מצחיקים ומבריקים מתנהל בשבועיים האחרונים באינטרנט, ולשם שינוי לא רק בפייסבוק, עבור מותג מסכי ה-LCD מבית LG.

 

משרד הפרסום הדיגיטלי D-SAY אינטראקטיב חתום על הקמפיין, במהלכו מנתצות נשים את מכשירי הטלוויזיה הישנים בבית, בה בעת שבן הזוג מרוכז בצפייה לבדו.

 

כל אחת מהן פוצחת לפתע בזעקות שעיקרן "אתה לא משקיע בבית וכל היום רובץ מול הטלוויזיה", ואז בסיוע פטיש חמישה קילוגרם, מפוצצות את המסך לרסיסים לנגד עיניהם הנדהמות של הגברים.

 

בתום הפסבדו-ויכוח שמתפתח, שולפת האישה מסך LED חדש ונציג החברה מתקין אותו בבית. חמשת המסכים שסופקו לחמשת המאושרות המשתתפות בקמפיין, ניתנו ללא תשלום.

 

באשר לסטטיסטיקות, בתוך שבוע נרשמו כ-200 אלף צפיות באתר שיתוף הקבצים פליקס, בצד עשרות אייטמים בטלוויזיה והד בפייסבוק. וכן, היו לא מעט נשים שאיבדו את ההומור ולא אהבו את מה שראו, אבל האימפקט עשה את שלו.

"שווה את הכל"

בענף השיווק החוויתי וגם בענף הפרסום השכן, אוהבים לתלות את הצלחתו של קמפיין ב"ביצים של הלקוח" ובהסכמתו ללכת רחוק עם הקריאייטיב. אבי חנן, משנה למנכ"ל ושותף בחברת האינטראקטיב, התייחס לעניין בראיון לאתר גלובס. "אני חייב להתחיל בווידוי", פתח. "כשסיפרו לי על הרעיון לראשונה, חששתי. לקחת נשים שמרסקות לבעלים שלהן את הטלוויזיה בהפתעה מוחלטת ואז להביא להם טלוויזיה חדשה?! מי הנשים שיסכימו לעשות את זה, שלא לדבר על הלקוח.

 

"ואז, באותו רגע של חשש, חשבתי על הרגע הזה שאשתי באמת תעשה לי דבר כזה - והתרגשתי. הבנתי שכמוני, הבעלים שייקחו חלק בקמפיין יקבלו חוויה חד-פעמית, ואנחנו נצליח לייצר קמפיין טלוויזיות אמיץ, בועט ומעורר שיחה. החלטנו ללכת על זה".

 

 

 

"למזלנו, LG כשותפים אמיתיים (ואמיצים) הבינו את הפוטנציאל כמונו ובחרו בנו להוביל את מהלך השקת הטלוויזיות החדש שלהם מסדרת ה-LED וה-3D. התחלנו. הקמנו קבוצה בפייסבוק כחודשיים לפני הקמפיין, כדי לבדוק האם באמת יש דברים בגו.

 

"נדהמתי לגלות שמדובר במצוקה אמיתית, התמכרות רצינית, אפילו יותר ממה שחשבתי. במקביל, בזמן הזה בדקנו אפילו איך מרסקים טלוויזיות. צפינו בסרטונים של הרב אמנון יצחק, בחנו איך זה בטלוויזיה רגילה, איך זה בפלזמה, מה עדיף - פטיש, נבוט או פשוט להפוך אותה. בסוף בחרנו בפטיש חמישה ק"ג.

 

"עכשיו נשאר לנו לבחור את הנשים. עברנו על הבנות בקבוצה, זימנו לאודישנים את אלה שבאמת עבורן לרסק טלוויזיה זה בגדר הגשמת חלום. מצאנו את 5 הנשים המושלמות לכך והתכוננו לצילומים. הבעל לא ידע כלום. התקנו מצלמות בדירה, חיברנו את הבנות למיקרופון, הכנו חמש טלוויזיות LED חדשות - ומעכשיו הכול היה תלוי בה.

 

 

 

"וואו, הרגעים האלה שכולנו מתחת לבית, שומעים את הריב, מתגודדים סביב למוניטור, כולל המנכ"ל הקוריאני של LG, ומחכים לרגע הניפוץ - הרגעים האלה היו שווים הכול.

 

"ותארו לכם מה עבר על הבעל באותם הרגעים? דמיינו שמישהו שובר לכם את הלב, פוגע בדבר שהוא הכי חשוב לכם, ברגע שאתם הכי פחות מצפים לכך (זה היה באמצע משחק בליגת האלופות) - וכל זה מבנאדם שחשבתם שאתם מכירים הכי טוב. כמה שניות של פחד, הלם, חוסר אונים, עד שמגיעה הטלוויזיה החדשה... ואז כל התחושות האלה מתחלפות בסקרנות, אושר והתלהבות".

 

גבר שבר לאישתו

"סיימנו עם הצילומים. עריכות, עיצובים, באנרים, פרי רולים, מיניסייט, פייסבוק - והיינו מוכנים ליריית הפתיחה. עלינו עם טיזר ראשון. תוך פחות מ-24 שעות היו 20,000 צפיות. הייתי צריך 'לרפרש' כמה פעמים בשביל להאמין שזה באמת קורה. העלינו עוד טיזר ועוד אחד. 200 אלף צפיות, 3 אייטמים בצינור, אייטמים בתוכניות הבוקר, שיחה ערה ברשת - והכול תוך חמישה ימים...

 

"השיא הגיע כאשר הבנו שמתחילה להיות פה תופעה. נשים שעבורן עד כה היה מדובר בגדר פנטזיה התחילו להעלות באופן עצמאי סרטונים שלהן לרשת. חלק הצליחו יותר, חלק פחות, אבל בשלב הזה הבנתי שאיבדנו שליטה על הקמפיין.

 

"הכי הפתיע אותי הבחור שהחליט לשבור לאישה שלו את הטלוויזיה. גם מכורות יש. לכן החלטנו למנף את התופעה לפעילות אמיתית, בה אנחנו קוראים לגולשות הפייסבוק (וגם לגולשים) לשבור טלוויזיה לבני-הזוג שלהם. התגובה הכי מפתיעה של בן-הזוג תזכה בטלוויזיית LED חדשה את הנועזת (או הנועז).

 

"הקמפיין הזה שונה מכל מה שעשיתי עד היום. זהו הקמפיין הכי נועז שעשינו עד כה ב-d-say, ואעז ואומר שזה בין הקמפיינים הכי יצירתיים ונועזים שנעשו עד כה בארץ... עכשיו אנחנו מחכים לתגובות מקוריאה".

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  גדול