כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פעילות "פה לאוזן" למותג "בדין" הוצגה בכנס בינ"ל בלאס-וגאס

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.12.2010
/ 9:49

פעילות שיווקית "מפה לאוזן" של מותג מרככי הכביסה בדין (יוניליוור) הוצגה במסגרת כנס של ארגון WOMMA הבינלאומי, שהתקיים בשבוע שעבר בלאס וגאס.

 

בכנס הציגו למעלה מ- 90 דוברים, בפני אלפי משתתפים -  נציגים של מאות חברות מכל הקשת – מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, חברות שירותים, סוכנויות פרסום, קד"מ ועוד.

 

את הפעילות ביצעה בשעתו WOM ישראל, שלוחת ה"פה לאוזן" של חברת ההפקות והקד"מ טרגט מרקט, המתפקדת כיחידה נפרדת.

 

בכנס, הציגו קרן סער, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי ביוניליוור ישראל ואסף צוריאל, מנכ"ל  WOM ישראל את מהות הקונספט. המוצר: בדין אקסטרה, ורסיה מרוכזת למרכך הכביסה הוותיק. 5,000 נשים ליוו את המותג מהשקתו, דרך כל הפעילויות השיווקיות שנעשתה. נשים אלה מהוות שגרירות למותג ומקדמות אותו באופן בלתי אמצעי, על בסיס ניסיון והמלצה שלהן.

 

 

מתנדבות" להמליץ"

 

WOM ישראל מאגדת 40 אלף נשים המאופיינות כמשפיעות חברתיות אשר מתנדבות להשתתף בקמפיינים שיווקיים לקידום מוצרים ומותגים שונים.

 

המשתתפות בקמפיינים השונים, השגרירות, מתנסות במוצרים ועל סמך התנסותן ממליצות לסביבתן בכל האמצעים העומדים לרשותן - פנים אל פנים, טלפון, אינטרנט, רשתות חברתיות ועוד.

 

אסף צוריאל, מנכ"ל WOM: "חברות גדולות מבינות יותר ויותר כי ההיצע העצום  ועומס המסרים השיווקיים מייצר קושי רב להגיע לצרכן. המלצה הינה הדרך האפקטיבית ביותר ליצירת מודעות והנעה לפעולה. השקפת העולם השיווקית היום היא יצירת מערכת יחסים עם הצרכנים, הגברת נאמנותם והפיכתם לשגרירים הממליצים על המותג. הפעילות שערכנו עם מותג בדין אקסטרא, הינה דוגמה מצוינת לאפקטיביות שיש לפעילות מסוג זה ואנו גאים כי יכולנו לחשוף אותה בכנס".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר