כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"אין כל פסול במותג שמשתנה עם השנים"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
30.11.2010
/ 11:52

היחסים בין הארגון ללקוח ויציבותם עמדו במרכז כנס חדש שנערך בשבוע שעבר בירושלים, בהפקת חברת מטריקס והמרכז הישראלי לניהול.

 

באירוע השתתפו נציגים מכ-100 גופים מסחריים וארגונים, והוא נפתח בסיור בוקר בשוק מחנה יהודה ובשכונת נחלאות. בין בעלי התפקידים שניתן היה לראות באולם היו סמנכ"לי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית ודיגיטל, אינטרנט ומדיה חברתית.

 

בפאנל שעסק ב"שיווק במהפכה מתמדת" סיפר יהודה ברגר, מנהל תקשורת שיווקית בבנק לאומי, כיצד בחנוכה הקודם יזם הבנק קמפיין בפייסבוק בו "סבתא עליזה" הווירטואלית חילקה דמי חנוכה בסך 200 שקלים לכל מי שהצטרף לדף שלה.

 

במשך החודשים הבאים, ובעקבות הקמפיין של עליזה, נפתחו 10,000 חשבונות חדשים בלאומי. ברגר הודה כי לא שיער כי כוחן של הרשתות החברתיות יתעצם כל כך.  

 

כנס מטריקס

מימין לשמאל:  אסף דותן, קובי מגנזי, ענבל זך, יהודה ברגר, מאשה דשקוב ופרי לוי (צילום: יח"צ)

 

 

מאשה דשקוב, מנהלת תקשורת שיווקית במסלול האקדמי המכללה למנהל, תיארה כי בשנתיים האחרונות המכללה יזמה פעיליות וירטואליות לשם הכרות מוקדמת של הסטודנטים החדשים, זה עם זה ועם המכללה כבר בחודש יולי. לדבריה, כ-70 אחוזים מתוכם נרשמו מראש למיני סייט, והכירו חברים חדשים, הרבה לפני תחילת שנת הלימודים וגם  הפכו להיות חלק מהפנים של הקמפיין.

 

עופר שחק, מרצה בכיר בתחום השיווק במרכז הישראלי לניהול, הסביר בהרצאתו כי בידיים של הארגון ההחלטה האם המותג שלהם יהפוך ל"מותש" או ל"מוטת", מלשון מוטציה. "בניגוד לנטיה המסורתית של ארגונים לשמור על המותג שלהם אחיד ויציב לאורך שנים", אמר שחק, "אני סבור כי אין כל פסול במותג שמשתנה עם השנים, אפילו ב- Look and Feel שלו. "הדרך לייצר מותג חזק בעידן של שינוי תמידי היא על ידי השקעה בתשתית אירגונית וניהולית תומכת, ומיצוב מערך השיווק באירגון כסוכן שינוי", הוסיף.

 

 

כנס מטריקס

סיור בשוק. קמו עוד לפני הסוחרים. (יח"צ)

 

כנס מטריקס

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר