כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הבפלות ניצחו את הוופלים. כך מנטרלים ביקורת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
29.11.2010
/ 12:26

קמפיין הוופלים והבפלות של עלית – שהסתיים, כמה צפוי, ברוב יחסי לטובת ה"בפלות" כשם החדש של המוצר הוותיק - הוא ההוכחה לכך שכאשר רוצים לנטרל ביקורת שמרנית כלפי שינוי במוצר שהפך למיתולוגי, נותנים לצרכנים להחליט. כביכול.

 

הרי ההחלטה על שינוי עיצובו ושמו של המוצר התקבלו עוד בטרם צולם השוט הראשון של הקמפיין. אזי מה הערך בחוויתיות שבהצבעה באתר ייעודי, שנקרא אף הוא מראש "בפלות"?

 

אבל עזבו אתכם, למה להיות קטנוניים. תמיד יהיה מי שיחשוב שמדובר במהלך שיווקי מבריק. בעלית כבר למודי ביקורת ציבורית מתוקשרת מהעבר הלא רחוק, כאשר ביקשו להכחיד חטיפי שוקולד ותיקים כמו מקופלת, טורטית וטוויסט, ועכשיו הוופלים.

 

המספרים: 1,147,035 הצבעות באתר, הבפלות ניצחו בהפרש של מעט פחות מ-200 אלף קולות. 660,343 לעומת 486,692 לוופלים.

 

שי חגואל, מנהל שיווק עלית שוקולד ומאפה: "הופתענו מכמות הדיונים הערים, שהעלה הנושא ברשת, באינטרנט, במדיה החברתית ובמיוחד בפייסבוק."

 

הקמפיין בהיקף של 4.5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי עלה בטלוויזיה ובאינטרנט ונמשך 12 יום.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר