כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ויסוצקי: עץ פינוקים "יקשיב" לחוויות האינטימיות שלכם בפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.11.2010
/ 14:00

החורף פה, קלנדרית לפחות, ואיתו התה. קבוצת ויסוצקי החלה השבוע בקמפיין לביסוס קטגוריית תה הפרימיום מול המתחרה הגדולה ליפטון והיצרנים הפרטיים.

 

החברה השיקה ארבעה טעמים חדשים, בין היתר בטעמי טראפלס שוקולד, חליטת קרם לימונית ואמרטו שקדים.

 

הקמפיין, בהשקעה של 5 מיליון ₪ על-ידי משרד הפרסום יהושע TBWA, כולל פעילות מדיה נרחבת ופעילות אינטראקטיבית בפייסבוק. במסגרת זו, יוזמנו הגולשים אל "עץ פינוקים" וירטואלי וזאת כדי לשתף באמצעותו ברגעים קטנים ומהנים שחוו, ולזכות בפרסים.


בוויסוצקי מגדירים את השפה התקשורתית בקמפיין כ"חושנית וסקסית", שונה ממה שהיה נהוג עד כה בקטגוריית התה. "בכדי לסחוף את כל הבניין לחווית ההנאה, מעביר זוג השחקנים בפרסומת בדרך מקורית את הניחוחות, הטעמים והארומות של המשקה, וכשהן עולות בהדרגה לכל קומות הבניין, הן מעוררות את יצרי שאר הדיירים".




סמנכ"ל שיווק ויסוצקי: שרון הראל
מנהל תחום ויסוצקי: דרור שילה
מנהלת מותג ויסוצקי: דגנית אשד-פרישקו
סמנכ"ל קריאייטיב: עידו קריב
סמנכ"ל אסטרטגיה: ליאור ארן
מנהל קריאייטיב: עמית סטולר
צוות קריאייטיב: תומר פולישוק, איציק הרוש
סמנכ"ל לקוחות: עינת הלפמן
סופרווייזר: רעיה גלעדי
תקציבאית: רונית מנהיימר
במאי: אורי שיצר
הפקה: עמנואל רז
חברת הפקה: שושי ואודי
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר