כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

500 מאוהדי הפייסבוק של "מגה" נבחרו כנסיינים וממליצים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.11.2010
/ 12:39

קבוצות מיקוד נחשבת לשיטה שיווקית פופולארית בקרב גופים מסחריים רבים, העושים בהן שימוש לקראת קמפיין או מהלך תדמיתי עתיר מזומנים. על היעילות שלהן יש מי שמוכן להתווכח, אבל זה כבר נושא לדיון אחר.

 

כך או אחרת, ברשת השיווק מגה לא הסתפקו בדף פייסבוק פעיל עם 18,500 אוהדים – כמות מרשימה ללא ספק – ודלו מתוכם 500 גולשים מייצגים לכאורה על-פי קריטריונים של מיקום גיאוגרפי, מצב משפחתי ויכולת ביטוי.

 

כל אחד מאלו הפך מרגע בחירתו לנסיין של מוצרי המותג הפרטי "מגה". את התוצאות העלו לדף הפייסבוק, בצירוף תמונות ומתכונים. במהלך הפעילו הועלו יותר מ-50 מתכונים, נוסף על חוות דעת מפורטות על שמני זית, פסטות ואבקות כביסה, המלצות לשיפורים ועוד. כל זאת תוך דיון ער בין חברי הקבוצה.

 

הפעילות בוצעה כחלק מתהליך חיזוק המותג הפרטי "מגה", המתחרה בזה של שופרסל ובמותגים החזקים של החברות הגדולות. את הפרויקט המדגמי ביצעה עבור הרשת חברת ג'ימאליה, המנהלת גם את דף הפייסבוק כולו.

 

אריאל קדם, מנהל הפעילות החברתית בג'ימאליה: "אמנם הפייסבוק נתפס בפני המפרסמים כאתר בו נמצאים בעיקר קהל הגולשים הצעיר, אך צוות הבודקים של מגה הנבחר מכיל חתך דמוגרפי וגיאוגרפי רחב: גולשים צעירים בני 18, זוגות צעירים בגילאי 25-27, הורים צעירים לילדים ואף מספר סבתות לנכדים רבים".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר