כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המחירים ברצפה, הפרסום גם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.11.2010
/ 13:10

קמפיין פרסומי חדש עושה שימוש בכפל המשמעות של המילה "רצפה", לקידומה של רשת מחסני האופנה סלקט.

 

תחת הסלוגן "המחירים ברצפה" ובתקציב של כ-2 מיליון שקלים למשך שנה, ימוקמו מרבית המסרים הפרסומיים בקמפיין על קרקע סניפי הרשת. במקביל, יכלול הקמפיין פרסום בשילוט חוצות, ברדיו האזורי ובעיתונות.

 

את הקמפיין מבצע משרד הפרסום שנהב. בעליו, שמוליק שנהב, פתח לפני כחצי שנה משרד פרסום המיועד לנשים בלבד, והתראיין בהרחבה בנושא לחדשות 'מפיק'.

 

רשת סלקט נוסדה לפני 15 שנה ומונה שישה סניפים.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר