כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

באמצע החורף: RC קולה פותחת את אליפות הבאולינג למשפחות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.11.2010
/ 9:47

עם בוא החורף, נכנסות בדרך-כלל חברות המשקאות הקלים לקיפאון שיווקי הנמשך חודשים ארוכים, אותה מנצלים לעיתים לסיעור מוחות קדחתני על פעילות הקיץ הבאה.

 

ודווקא עכשיו, בתחילתו של החורף, החליטו בחברת יפאורה לצאת בקמפיין אינטראקטיבי חדש למשפחות עבור סדרת המוגזים של RC קולה.

 

במרכז הקמפיין תתקיים אליפות באולינג משפחתית, שתחל ראשית בפייסבוק ומשם לגמר בו יתחרו ביניהן 11 משפחות.

 

RC STRIKE, שם המהלך, החל בשבוע שעבר כאשר על מוצרי הסדרה קודדו מספרים, באמצעותם ניתן להיכנס לאפליקציית פייסבוק ייעודית, לשחק ולזכות בפרסים.

 

בתום שלב התחרות, כאמור, תצאנה המשפחות הזוכות מגבולות הרשת החברתית אל אולם באולינג אמיתי, ותתחרנה על חופשה בדיסני-וורלד שבארצות-הברית לכל המשפחה. פרסי הניחומים הם חופשה במלון באילת ואחריה חופשה משפחתית בצימר בצפון.

 

המבצע יימשך עד 14 בדצמבר ויהיה מלווה בקמפיין פרסומי ואינטרנטי (ראובני-פרידן) ובקד"מ בקניונים.

 

טל מלכה-סלהוב, מנהלת השיווק של יפאורה: החיבור עם משחק הבאולינג אשר נחשב גם כבילוי משפחתי, מתאים לשפה התקשורתית החדשה של המותג אשר מדגישה סיטואציות משפחתיות קלאסיות ומשעשעות אשר בהן מעורב גם בקבוק המשקה".

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר