כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הסיגריה שאחרי: כך הפכו המסיבות הסגורות לפתרון השיווקי הקל והרווחי

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.11.2010
/ 15:28

 

סיגריות, מסטיקים, אלכוהול. המשותף: מסיבות, מסיבות ועוד מסיבות – כקונספט. שוק בשר מעושן. כמה פשוט וקל, לא דורש הרבה מחשבה ויצירתיות. כולם נהנים, WIN WIN קלאסי. הישראלי הממוצע אוהב בלעדיות, מת להיות "מוזמן" של משהו או של מישהו, קל וחומר כשהפריווילגיה עטופה בצלופן VIP. מושקע? יתכן. מקורי? לא בהכרח.

 

בשישי האחרון הפיקה ד'פלוס הפקות מסיבה אלקטרונית סגורה ללקוחות מותג הסיגריות LM, במועדון רדינג 3 שבנמל תל-אביב. במסיבה תיקלט די.ג'יי דייב סימן, ש"יובא" מחו"ל במסגרת סיבוב המסיבות העולמי שלו.

 

באוקטובר שעבר, ביצעה פרומרקט קידום מכירות לסיגריות WINSTON, אף היא בקונספט מסיבתי דומה.

 

הפעילות נועדה ללוות את הקמפיין הווירטואלי "פרידום פארטי", בו הגולשים הוזמנו לעצב את המסיבה הפרטית שלהם ברשת.

 

לשם כך בנתה מחלקת השיווק בראש חוצות כדור מראות נייד ומואר, שהוחזק על-ידי דייל ורקדן ברחובות תל-אביב.

  

קד"מ וינסטון

 

קד"מ ווינסטון

קד"מ לסיגריות WINSTON (צילומים: הפקה)

 

 

 

"פארטייה" נוספת הופקה בסוף ספטמבר עבור מותג המסטיקים "פייב", כאשר הזוכה בה היה זה שהצליח ליחצ"ן אותה בצורה המוצלחת ביותר בפייסבוק.

 

הזוכה רשאי היה להזמין את כל חבריו למסיבה הסגורה, ולצפות בהופעה פרטית של מופע הארנבות של ד"ר קספר, אלכוהול חופשי וערימות של תשומת לב. את המסיבה הפיקה החברה לקידום מכירות.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר