כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ופלים או בפלות? 170 אלף הצבעות נרשמו ב-48 שעות בלבד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.11.2010
/ 15:55

 

אז איך אתם שותים את הקפה שלכם – עם ופל או בפלה בצד?

 

הפרסומת משולבת האנימציה של ופלים עלית, המפנה את הצופים להצביע ולקבוע אם הם אומרים ופלים או בפלה, עשתה את שלה.

 

מעלית נמסר כי בתוך 48 שעות בלבד נרשם נתון גבוה במיוחד של 170 אלף הצבעות באתר. התוצאה שתיבחר, תיקבע את שמו של אחד ממוצרי הדגל של מותג עלית.

 

שי חגואל, מנהל שיווק עלית שוקולד ומאפה: "ההיענות של הציבור לקמפיין גבוהה מאד גם כמותית - נרשמו עד כה כ 30 אלף כניסות יוניקים לאתר, וגם איכותית – נצפית בימים האחרונים מעורבות גבוהה של צרכנים המקימים קבוצות תמיכה, מביעים את דעתם בדפי העליתים ומציעים סיסמאות לכל אחד מהצדדים בויכוח המשעשע".

הקמפיין יסתיים ב-3 בדצמבר. את חלקו האינטראקטיבי מבצעת חברת סאצ'י.

את הקמפיין מובילה שוב חבורת ה"עליתים" הכוללת את  4 דמויות האנימציה: נמרוד, דנה, קאשי וויצמן.  העליתים אשר נבחרו להוביל לפני כשנה את התקשורת השיווקית של חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס מובילים כעת מהלך במסגרתו ירועננו האריזות המוכרות.

 

ופלים או בפלות

 

 

 

 

 


סאצ'י אינטראקטיב
מנהל קריאייטיב - אדי גולדנברג
ארטדירקטור -ירון שגיא

קופי -לירון ורדי 

מדיה חברתית - ענבר גרינברג, לירון כהן

סמנכ"ל פלנינג - דניאל וייסמן

 

 

תגובות
התקבלו 4 תגובות
1.  ופלים, ברור מה
2.  ניש טועקן באפלה?
3.  דניאל טוען בפלות
4.  וופלים...