כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הייתם נהנים מסרט שאינו בתלת-מימד?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
17.11.2010
/ 10:17

בכלל לא משנה אם המציאות היומיומית שלנו טובה או מפוקפקת, בשעה שאנו צוללים לתוך סרט או אפילו סתם מבקרים במרכז מבקרים, רצוי מאוד שהוא יהיה קרוב מאוד לאותה מציאות, טכנולוגית.

 

צירוף המילים הלעוס "תלת-מימד" הפך לטכנולוגיית חובה כמעט. אפשר להסתדר בלי, אבל מי יבוא לצפות בך. זה כל-כך ניינטיז.

 

זליגת השיטה מהקולנוע, או ליתר דיוק מהסרט אוואטר לעבר מרכזי המבקרים הייתה שאלה של זמן. פעם קראו לזה "חזיון אור-קולי", היום זה הדמיית תלת-מימד סטריאוסקופית.

 

בישראל פועלים כמה בתי הפקה המתפרנסים מהקמת מרכזי מבקרים, בהם בריז קריאייטיב, CG קומפיוגרפיק ועוד. זו האחרונה עברה לא מכבר להפקה בתלת מימד כסטנדרט, במה שהם מגדירים "עלות ריאלית".

 

מיקי וולף, מנכ"ל החברה: "הפקה כזו תמיד נחשבה למיוחדת, כבדה ויקרה. התפתחות הטכנולוגיה, דרישה הולכת וגוברת מצד הלקוחות שלנו לחוויות חדשות והעובדה שממילא חלק גדול מהפרויקטים היותר מצליחים שלנו מדבר בשפה הזאת, הביאה אותנו להחלטה להפוך אותה לסטנדרט".

 

ב-CG ממאנים לחשוף את פערי המחירים בין הפקה רגילה ל-3D, ומסתפקים בכך ש"טווח העלות דומה להפקה רגילה". רמות ההשקעה במרכזי מבקרים נחשב גבוה מלכתחילה, אומרים בחברה, ומוסיפים כי המעבר לסטנדרט עתיד להפוך את הטכנולוגיה הדו-מימדית למיושנת.

 

תגובות
אין תגובות למאמר