כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"קנייה ברשתות חברתיות - הדבר הבא בסלולר"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.11.2010
/ 14:57

 

רכישה קמעונאית ברשתות חברתיות היא "הדבר הבא" בתחום הסלולר בעולם. כך צופה הטרנדולוג ג'רמי גוטשה, הנחשב לאחד המומחים בעולם לזיהוי מגמות מסחריות וצרכניות.

 

בהרצאה שנשא הבוקר בכנס סלקום מדיה השלישי באוניברסיטת תל-אביב, הציג גוטשה את משנתו באשר לטרנדים המובהקים בענף הסלולר והתוכן בשנים הבאות.

 

לבד מקניה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, עשויים לדידו להתפתח תהליכים חדשניים נוספים. עיצובים מיוחדים, מכשירים שיתחרו באייפון, פיתוחים של הארנק האלקטרוני ואפילו מוצרים לשיפור הדימוי העצמי, בצד האובססיה להקלדת טקסט – נמצאים ברשימת עשר ה"נבואות" שעתידות להתממש בקרוב.

 

ג'רמי גוטשה

 

 

 

"מה שפופולרי אינו 'קוּל' ומה שקול הוא בלעדי", ציין גוטשה, בסך הכל בן 28. לתפישתו, "המוצר שהוא 'קול' חותך פינות ונוטה להתפשט. כיום, אם נרצה למצוא מוצר שהוא קול ומעניין בתחום הסלולר, נצטרך לבחור למשל בין אביזר תלת-מימדי לאייפון, אפליקציה לאייפון שפותחת דלתות, טלפונים בצורת תכשיט מעוצב עם יהלומים או טלפון מפלסטיק ממוחזר שמתאים לטרנד הירוק. לזה נוכל לצרף כל מיני אופנות משונות, כמו מסיכת אב"כ נגד טרור, תמונות מפחידות של משפחה ותינוקות ששמו להם מסיכה או פאה נוכרית.

 

"תוכניות הטלוויזיה הפכו לוידיאו ויראלי, העיתונים עברו לבלוגים, התקליטורים לקונצרטים, החנויות נכנעו למסחר האלקטרוני והפרסום הפך לקיצוני ברמה גבוהה. השינויים הגלובליים שינו באופן דרמטי את ההעדפות של הציבור: במקום אמריקה הטרנד הוא סין, במקום ניו-יורק עוברים למוסקבה, הספריות עברו לוויקיפדיה, רופאים הוחלפו באחיות והשיווק הפך למדיה סוציאלית".

 

את הכנס הפיקה חברת פרומרקט.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר