כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"לביא מדיה" מפרסמת על 24 מסכי LCD בהיכל נוקיה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.11.2010
/ 11:35

חברת לביא מדיה, המתמחה בשילוט חוצות, תפרסם על המסכים האלקטרוניים בהיכל נוקיה שבתל-אביב, לאחר שזכתה במכרז.

 

הזיכיון שקיבלה החברה כולל 24 מסכי 42 אינטש, בעלות של כ-600 אלף שקלים לשלוש שנים. בחברה מדווחים כי במערכות ההפעלה של המסכים הושקעו כ-100 אלף שקל נוספים.

 

המסכים הותקנו בחלקו הפנימי של ההיכל, כך שנחשפים אליהם הנכנסים בשערים הסובבים את המבנה וכן העומדים בתור למזנונים.

 

המערכת החדשה עברה פיילוט לאחרונה, במשך שלושת ימי גביע דייוויס לפני חודשים ספורים. על המסך הופיעו כחמישה מפרסמים בחשיפה של כ-12 שניות לכל מפרסם. בין הלקוחות שנטלו חלק בניסוי: אופנת גולף, אלפא רומיאו, פורקס, חברת עץ ועצה ומאסטר קפה.

 

בשבועות האחרונים מנהלת "לביא" שיג ושיח מול חברות נוספות בתחומי המשקאות והספורט, למתן חסות על משחקי מכבי תל-אביב כדורסל.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר