כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פייסבוק מבצעת פיילוט להטמעת כפתור ה"לייק" בבאנרים פרסומיים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.11.2010
/ 11:20

חשבתם שכפתור ה"לייק" בפייסבוק תפקידו אך ורק לפרגן על סטטוס שנון או להצטרף כחבר לדף קבוצתי? עוד לא ראיתם כלום.

 

הרשת החברתית מקיימת בשבועות האחרונים פיילוט פרסומי בארצות-הברית, להטעמת ה"לייק" בתוך באנרים. המטרה היא לבחון כיצד שילוב הכפתור במודעות דיספליי (באנרים) יכול לסייע למפרסמים להשיג תוצאות טובות יותר מהקמפיין.

 

ה"קורבן" הראשון לניסוי הוא יצרנית המשקאות הקלים פפסיקו (משווקת פפסי), לקידום המשקה המוגז MOUNTAIN DEW בקרב הגולשים בארצות-הברית בלבד.

 

יצוין כי כבר כעת ניתן להקליק "לייק" לפרסומות המופיעות בפייסבוק. באולם בהנהלת הרשת החברתית מבקשים להרחיב את השימוש גם לכאלו המתפרסמות בכל הרשת, מחוץ לאתר.

 

בניגוד למצב הנוכחי, שבו הגולש שמקליק על הבאנר מועבר ישירות לאתר ייעודי, הקשה על ה"לייק" בתוך הבאנר לא תוציא את הגולש מהאתר בו הוא נמצא. במקרה כזה הוא פשוט יתווסף ישירות לקהילת הגולשים של המותג בפייסבוק.

 

העיתון גלובס חשף שלשום, כי את הניסוי מבצעת פייסבוק על בסיס הפלטפורמה הטכנולוגית של הסטארט-אפ הישראלי MediaMind, המספק פתרונות לניהול קמפיינים מקוונים.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר