כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

משדרי בלוטות' על תחנות אוטובוס - במוקד קמפיין בנק הפועלים לסטודנטים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
08.11.2010
/ 13:33

 

כמה יצירתי אפשר להיות בפרסום על תחנות אוטובוס?

ב- JCDecaux, בעלת הזיכיון לפרסום על מכווני תנועה ותחנות אוטובוסים בתל-אביב, מנסים אחת לכמה חודשים להתחכם ולמקסם את השימוש במדיום הפרסומי בראש חוצות.

לראשונה, עלה לאחרונה קמפיין משולב טכנולוגיה, שעיקרו במשדרי בלוטות' שהותקנו על התחנות ברחבי העיר. העוברים ושבים יוכלו להוריד בעזרתם אימג' עם פרטים על אודות פעילות שיווקית חדשה של בנק הפועלים בפייסבוק, לסטודנטים.

המשדרים בולטים כלפי חוץ מהפוסטרים שעל התחנות, זאת כדי להעביר לציבור את הפרטים באופן לא שגרתי.

פליפ רו מנכ"ל  JCDecaux בישראל: "בעזרת צוות מחלקת JCDecaux Innovate מצאנו כי הפתרון הוא להעניק להולכי הרגל אפשרות להשתתף בקמפיין. כיום, כמעט לכל צרכן ישנו  מכשיר סלולארי עם טכנולוגית Bluetooth ועל כן בחרנו להציג בתחנות האוטובוס שנבחרו לקמפיין את משדרי ה- Bluetooth כך שהולכי הרגל יוכלו להוריד את התמונה על הפעילות של בנק הפועלים מהמשדר אל המכשיר הסלולארי".

 

 

נניח שאתם מתתנים בקרוב, הייתם מציעים נישואין על תחנת אוטובוס?

 

ברל'ה צא החוצה: JCDecaux החלה בתחרות קריאייטיב בתחנות אוטובוס

 

הייתם מוכנים לשוטט בין תחנות אוטובוס בת"א כדי לזכות בפיג'ו חדשה?

 

 

 

 

 

כבר הצטרפתם לדף הפייסבוק של פורטל 'מפיק'?

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר