כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

די לכיבוש: השדון של "היינץ" משתלט לכם על פרופיל הפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
31.10.2010
/ 13:31

רבים מהגולשים ברשת הפייסבוק לא ממש נרתעים מחשיפה, להיפך. ובכל זאת, אף אחד לא היה רוצה שישתלטו לו על הפרופיל ויעשו בו "שפטים".

 

חברת דיפלומט, משווקת מותג הקטשופ היינץ בישראל, מנסה לגרום לצעירים לרצות שישתלטו להם על הפרופיל, ולא סתם אנשים - אלא דמות שדון מאוירת.

 

תמורת הפקעת הפרופיל למשך שעה אחת, מתוגמל ה"זוכה" בארוחה זוגית ברשת ההמבורגרים "אגאדיר". במשך שעת ה"כיבוש", השדון מבצע רה-אורגניזציה בפורפיל של הגולש, מעלה תכנים "חריפים", תמונות וסרטונים. בתום השעה, מקבל הגולש בחזרה את השליטה לידיו.

 

פעילות שיווקית בפייסבוק נחשבת שכיחה מאוד, אפילו מדי, אולם "מתיחת גבולות" דוגמת זאת הנוכחית נעשית לראשונה. קארין נועה כהן, מנהלת מותג היינץ בישראל, הסבירה בלקוניות כי מטרת המהלך היא תקשור עם קהל הצרכנים הצעיר ומיצוב המותג כחדשני ושובב באמצעות הפייסבוק.

 

הפעילות תימשך עד סוף נובמבר ומבוצעת על-ידי חברת וובסנס גרופ.

 

 

שדון היינץ קמפיין

כך נראה דף הפייסבוק של הקמפיין (יח"צ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כבר הצטרפתם לדף הפייסבוק של פורטל 'מפיק'?

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  וואו-אני לא יודע אם לצחוק או לבכות