כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פעילות הניו-מדיה של הרץ ואוטו סנטר - לסנדיק קומיוניקיישן

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
31.10.2010
/ 11:17

משרד יחסי הציבור סנדיק קומיוניקיישן יטפל בפעילות הניו-מדיה של החברות הרץ ואוטו סנטר.

 

בחודשים האחרונים נפתחה במשרד מחלקת ניו מדיה חדשה, המקדמת את נוכחות לקוחותיה ברשתות החברתיות, ביחסי ציבור און ליין ובדרכים נוספות.

 

דני שמעוני, מנכ"ל הרץ ואוטו סנטר: "הבנו שכיום הגולשים הם אלו שמעוררים שיחה ציבורית על אודות המותג, ולמעשה יש להם משקל כבד והשפעה על מידת הנראות שלו ואיכותו ברשת.

 

"זירת הניו מדיה מאפשרת לנו שיחה וגישה ישירה עם קהל היעד שלנו ישירות בזירה הפרטית שלהם. אנו מאמינים שיש לטפח ובמקצועיות גם את הזירה הזו. הבחירה בסנדיק באה מתוך הבנה שעולם הניו-מדיה מושתת על יצירת תכנים מגרים היוצרים שיחה ופעילות מניעה לפעולה. סנדיק אמונים על פעילות זו גם באוף-ליין ואני מאמין אסטרטגית כי נכון הוא שיעסקו בפעילות כזו גם ברשת".

 

 

 

חברת היח"צ סנדיק מתרחבת ופותחת מחלקת ניו-מדיה

 

 

 

 

כבר הצטרפתם לדף הפייסבוק של פורטל 'מפיק'?

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר