כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"מציאות מוגברת" בטעם ספגטי: אריזת "מנה חמה" תפעיל משחק 3D ברשת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.10.2010
/ 16:16

בעוד שהיו אנשי שיווק שמיהרו להכתיר את הגימיק הטכנולוגי שנקרא "מציאות מוגברת" ("אוגמנטד ריאליטי") כדבר הבא בעולם השיווק, הרי שעד כה לא ניכרת התלהבות גורפת מצד חברות בעניין הזה.

 

למי שהספיק לשכוח, המציאות המוגברת פירושה בפועל שילוב של חוויה וירטואלית תלת ממדית וממשית יחדיו. נסטלה, לדוגמה, הזמינה צעירים להשתמש באריזות מוצרי הדגנים שלה כ"ג'ויסטיק" למשחק מחשב משוכלל. קמפיין דומה ביצעה סידס למותג השוקולד המוביל שלה סניקרס.

 

כעת יוצאת חברת אסם במהלך הנתמך בשיטה השיווקית הנ"ל, באמצעות משרד הפרסום טוויסטד והמפיקה-רעיונאית עידית זומר. הקמפיין הוא עבור מוצרי מנה חמה, במהלכו יוכלו גולשי האינטרנט להפעיל משחק תלת-ממד על-ידי החזקה של אריזת המוצר מול מצלמת האינטרנט הפרטית שלהם.

 

הגולשים יוזמנו להיכנס לחדר וירטואלי בשלושה ממדים, ולפגוש את הקומיקאי שחר חסון שיספר להם אם זכו בפרס או לא ויציג בפניהם קטעי סטנד-אפ ופספוסים שהושתלו מראש.

 

מצלמת האינטרנט של הגולש מזהה את אריזת מנה חמה ועוקבת אחריה. הגולש 'שולט' בהתרחשות על ידי אריזת מנה חמה שנמצאת בידו והוא יכול להזיז את החדר הוירטואלי, לשנות זוויות, להגדיל ולהקטין אותו ואפילו לעבור בין הקטעים השונים על ידי שקשוק האריזה.

במסגרת המבצע תחלק אסם מכשירי אייפדים, לפטופים, קונסולות WII ועוד.

 

 

 

הפקה: טוויסטד; עידית זומר

 

 

 

 

סידס בקמפיין חדש לסניקרס: שוקולד, מונדיאל ומציאות מוגברת

 

לראשונה: אריזות דגני נסטלה משמשות כאביזר משחקי תלת ממד

 

 

 

 

 

כבר הצטרפתם לדף הפייסבוק של פורטל 'מפיק'?

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  האוגמנטד הופק ע"י אוגמנטיקס.