כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ריקוד המכונה: פיתוח "מכונת הלייקים" בגמר שתי תחרויות בחו"ל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.10.2010
/ 13:30

קמפיין "מכונת הלייקים" שיזמה אידיאולוג'יק ופותח בחברת הטכנו-קריאייטיב עפר לשם, עלה לשלב הגמר בשתי קטגוריות בתחרויות הבינלאומיות One Show ו-The Bees Awards.

 

כפי שפורסם בתחילת הקיץ, השנה הוחלט בקוקה קולה ובחברת ההפקה פרומרקט, על מיתוג פעילות הקיץ השנתית כ"כפר הדיגיטלי הראשון בעולם". זאת, לאחר שהוכנסו בו שתי מערכות ממוחשבות שפותחו בחודשים האחרונים, ומתבססים על טכנולוגיה מתקדמת.

 

שתי המערכות מופעלות באמצעות צמידי RFID, המולבשים על 650 הצעירים שפוקדים את המקום בכל מחזור במהלך הקיץ.

 

המערכת הראשונה היא "מכונת לייקים" (LIKE) המאפשרת לבצע פעולות "לייק" ללא מחשב. המערכת מורכבת מ-35 עמדות ברחבי הכפר – בבריכה, בברים, בפינות היופי והזולא ועוד. הרעיון: כאשר "תושב" הכפר מעוניין להביע את שביעות רצונו מאחת הפעילויות, עליו להעביר את הצמיד במקום המצוין בעמדה (ראו צילום). באותו הרגע יישמע צפצוף קצר, שיעיד על עדכון הפעולה בדף הפייסבוק שלו ובהצבעת לייק על תמונה או וידאו המתארים את הפעילות המדוברת.

 

בנוסף, הסתובב בשטח צלם שצילם את אורחי הוילג' והיווה בעצמו נקודת קריאה לצמידי ה-RFID כך שכל אורח שצולם יכל "לגעת" בצלם ותמונתו עלתה האופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק של הוילג' כאשר הוא כבר מתויג על התמונה.

הקמפיין עלה לגמר בשתי קטגוריות בתחרות One Show, הנחשבת לאחת החשובות בעולם בתחום הדיגיטל והאינטראקטיב. במקביל עלה הקמפיין לגמר בתחרות The Bees Awards שהיא תחרות חדשה יחסית המתמקדת בעולם המדיה החברתית ומרכזה הוא בסאן-פרנסיסקו. בשתי התחרויות - אידיאולוג'יק היא הנציגה היחידה בגמר מישראל.

 

 

 

 

גם בכירי פייסבוק העולמית באו לישראל להתעניין במכונה


 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  כל הכבוד לאידיאולוג'יק ולעפר לשם!
2.  עפר לשם