כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בסופר פארם עשו את זה קודם : יומיים של הנחות לחברי מועדון בניו פארם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.10.2010
/ 9:16

בשבועיים האחרונים חולקו ל-480 אלף חברי מועדון הלקוחות קלאב365  הזמנות אישיות ל"אירוע" שיווקי חדש בסניפי ניו פארם.

 

מחר וביום רביעי השבוע ייערכו מבצעים והנחות גדולות לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים על כל המחלקות ברשת. בנוסף, יקבל כל חבר שירכוש שלושה פריטים בחנות כירבולית פליז לחורף ללא תשלום.

 

המבצע ילווה בפעילות קידום מכירות בסניפים ובנקודות המכירה, ובקמפיין פרסומי בשווי מיליון שקלים. ברשת צופים גידול של כ-300 אחוזים במכירות ביומיים אלה לעומת ימים רגילים.

 

 

משכתבים את הצלחת המתחרה

 

זו הפעם הראשונה שברשת, הנחשבת למתחרה המשמעותית היחידה של סופר פארם בתחומי הפארמה, הבישום והקוסמטיקה, מבצעים מהלך שיווקי הדומה לאלו הנערכים מעת לעת בסופר פארם – דוגמת ימי מכירה מיוחדים לחברי מועדון לייף סטייל.

 

על סמך ניסיון העבר, קמפיינים כגון אלו נוחלים הצלחה ומעלים את רף המכירות באותם ימי מכירה בעשרות אחוזים.

 

ביום לייף סטייל האחרון שביצעה סופר פארם לפני חודשים ספורים, למשל, נמכרו מוצרים בשווי 50 מיליון שקלים ביום אחד. נתון המדבר בעד עצמו.

 

איתן ששון, המשנה למנכ"ל ניו-פארם. "אין לי ספק שאטרקטיביות ההנחות והיקף המבצעים שאנו מציעים ברשת לא ישאירו אף אחד אדיש".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר