כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לאומי בקמפוסים: 20 אלף סטודנטים "עושים כסף" בפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.10.2010
/ 15:17

בדומה ללא מעט חברות מוצרי צריכה הפונות לסגמנט הצעירים ולסטודנטים בפרט, פשטו דיילות בנק לאומי על קמפוסים ברחבי הארץ, עם פתיחת שנת הלימודים האקדמית.

 

הקונספט לקידום המכירות שנבחר בפעם הזאת היה משולב פייסבוק. משחק משימות ענק ברשת החברתית הזמין סטודנטים להשתתף בו ולזכות בסכומי כסף וירטואלים אותם יוכלו להמיר לכסף ממשי.

 

בנוסף הועלו לאתר יו-טיוב שתי משימות וידאו, בהן על הסטודנטים לגלות באיזה סרט מדובר.

 

לדף הפייסבוק הייעודי נרשמו יותר מ-20 אלף אוהדים בתוך עשרה ימים, כך לפי דיווחי ההפקה.

 

את הפעילות מפיקה חברת פרופיט גרופ (Profit Group) 

 

קד"מ לאומי

 

לאומי קד"מ

 

 

 

 

 

 

הפקה וניהול: פרופיט גרופ

גרפיקה: רינת שרון

קריאייטיב: אהוי קריאייטיב

אפיון ופיתוח משחק הפייסבוק: זיבאבה

בינוי: כל במה

 

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 3 תגובות
1.  אם הייתם רואים איך כל במה פירקו להם את המתחם ביום חמישי הייתם חוזרים לתקופת האין אמצעים
2.  איפה ולמה הם פירקו להם את המתחם?
3.  בסוף השבוע בפירוקים