כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גבר, כמה היית שם על ריטה?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.10.2010
/ 9:49

ישראלים רבים מלאי זימה שטיילו בתאילנד מכירים את השיטה. נכנסים לתוך מועדון אפלולי וחשוך, ולנגד עיניכם ניצב "אקווריום" ענק שבתוכו עומדות בנות צעירות וממתינות שמישהו יבחר בהן. לכל אחת מהן מספר ותג מחיר, והלקוח צריך רק להצביע על מי מהן, לשלם ולפרוק את הנשק בשישים מעלות.

 

בישראל אמנם עוד לא הגיעו לשאול התחתיות הזה, אבל עדיין יש מי שסבורים שגם שימוש בשירותי זנות – כמקובל במדינות רבות בעולם – כמוהו כעבירה פלילית.

 

כדי להמחיש את חומרת העניין וביזוי כבודה של האישה, עלה אתמול (ג') בדיזנגוף סנטר בתל-אביב קמפיין חריג ובוטה המזכיר את אותו "אקווריום" תאילנדי.

 

הרעיון: חנות קונספט "חוויתית" חדשה תחת השם WomanToGo, המציעה שירותי מכירת נשים לפי טעם אישי. החנות היא במתכונת "פופ אפ", ליום אחד, כאשר בבסיס הקמפיין עומדת החוויה. שחקניות ודוגמניות הוצגו לראווה בחנות, כשעליהן תגי מחיר ושמותיהן.

 

 

וומן טו גו

(צילומים: אייל נבו, יח"צ)

 

 

את הפעילות הפיקו במשותף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי וחברת EXP אייל נאור, עבור המטה למאבק בסחר בנשים.


עו"ד אורי קידר ממשרד כבירי-נבו-קידר, ממייסדי המטה מסביר: "הניסיון בעולם הוכיח כי הפללת לקוחות הצורכים שירותי זנות מובילה להקטנה דרמטית בביקוש לשירותי זנות, ובכך מצמצמת משמעותית גם את היקפי הסחר בנשים. כך נוהגים בחלק מהמדינות בארה"ב, במדינות סקנדינביה ובאופן כללי, זה הכיוון המשפטי שכל אירופה תאמץ בקרוב. במדינות שהעבירו את החוק, הסחר בנשים נעלם כמעט לחלוטין, והגיע הזמן שישראל תצטרף ליוזמה ותיקח אחריות. בלי לקוחות אין סחר בנשים".

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  להילחם במקצוע העתיק בעולם
2.  זנות קונוטציות?