כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.10.2010
/ 10:05

 

איך לגדול בחמש שניות?

 

 

את התשובה מספק המשקה ההודי ''Horlicks Pro-Height, המיועד להגביר את קצב הגדילה בקרב ילדים.

 

 

העיקרון, שכבר "נטחן" בקליפים משנות השמונים, משרת בצורה יפה את המטרות של הקמפיין.

 

 

 

 

 

 

 

טויוטה, בשיתוף חברת Glue Isobar , יצרו מצגת רחוב מדהימה עבור השקת הדגם החדש של הראשונה - Auris Hybrid. שימוש מושלם של הרכב והסביבה.

 

 

 

 

 

 

ואם מעניין אתכם איך עשו את זה...

 

 

 

 

 

 

תראו מה ענקית התקשורת Vodafone איטליה מוכנה לעשות בשביל פני אחד.

 

 

קמפיין ייחודי לרגל השקת "חבילת שירות" חדשה של החברה המתגאה במחיר של סנט אחד עבור דקת שיחה.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר