כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"יוסף בעל החלומות" במרכזו של אינטראקטיב סקסי חדש ל-FIX

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.10.2010
/ 15:00

מותג ההלבשה התחתונה FIX יוצא בקמפיין "תלוש מהמציאות", המשלב את מוטיב החלומות במדיה הדיגיטלית ובמגזינים.

 

הקמפיין, שעלותו כמיליון שקלים, מבוסס על הרעיון המוזר לפיו הבגדים שאנו לובשים משפיעים על החלומות שלנו. ביצירתו נעשה שימוש בצילומים אמיתיים שצולמו בטכניקה ייחודית, ועליהם הוספו אימג'ים מאוירים של החלומות המושפעים לכאורה מהלבוש.

 

חמש סיטואציות שינה שונות עם איורים מעולם החלומות מוצגות בקמפיין, בהן מככבים שלושה דוגמנים. כל תמונה מציגה סיטואציה מצולמת מעולם השינה עם חלום מאוייר, התואם את בגדי לבוש השינה, הפנאי וההלבשה התחתונה של המותג, אותו לובשים הדוגמנים.

 

נוסף על דף הפייסבוק שנפתח למותג, עלה לאוויר מיני סייט אליו מופנים גולשי הפייסבוק. באתר הייעודי "פועלת" מעבדת שינה ייחודית, כאשר לכל גולש ישנה אפשרות לנהל יומן חלומות אישי בו יוכל לרשום את חלומותיו, לתייג חברים בחלומות ולשתף בכל אלה את החברים בפייסבוק.

 

אל האתר הצטרף "יוסף בעל החלומות", הלא הוא ד"ר יוסי דותן, פרשן חלומות ופסיכולוג. בכל יום יוכלו הגולשים להעלות את חלומותיהם לאתר, ולקבל את פירושם מד"ר דותן.

 

FIX קמפיין

כרזת הקמפיין (יח"צ)

 

 

 

בין כל שולחי החלומות תיערך תחרות אינטראקטיבית, ובה בכל שבוע, למשך חודש, ייבחר החלום המעניין ביותר שיזכה את חולמו בשובר בסך 250 שקלים, לרכישה ברשת חנויות לודז'יה רוטקס בישראל.

 

הקמפיין צולם על ידי הצלם שי יחזקאל ואויר על ידי עידן שני. האחרון עיצב את החלומות בסגנון אורבאני עם השפעות MTV טלביזיוניות.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר