כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אחרי 20 שנה - יצרנית "סנדלי שורש" מרעננת לראשונה את כרטיס הביקור

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
12.10.2010
/ 9:36

מאז הוקמה לפני 20 שנה, חברת שורש הישראלית, יצרנית סנדלי שורש המוכרים, מרעננת את התדמית ה"שורשית" עם לוגו חדש ותהליך מיתוג מקיף.

 

בהשקעה מדווחת של כ-300 אלף שקלים, יעודכן הלוגו הבינלאומי של החברה (SOURCE) הכולל את סמליל פרח הלוטוס המפורסם. זאת, בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג וערכיו, ללוגו הישראלי של החברה.

 

מטרת השינוי הייתה ליצור שפה חזותית שתבטא את מכלול ערכי המותג הבינלאומי, בהתאמה לדימויי עדכניות, חדשנות, פשטות, פונקציונאליות, אמינות ונאמנות למקורות.

 

סלוגן החברה שונה אף הוא ל - SOURCE - CREATING FUTURE TRADITION.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר