כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רנואר: 50 אלף גולשים בחרו בפייסבוק את הברים הטובים בישראל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.10.2010
/ 18:55

קמפיין הפייסבוק של רשת האופנה רנואר, שהזמין גולשים לדרג את הבר האהוב עליהם באזור מגוריהם ולהשתתף בהגרלות פרסים, רשם נתון גבוה מ-50 אלף משתתפים. כך מדווחת הרשת.

 

מנתונים שאספה הנהלת החברה בתום שבועיים של פעילות עולה, שיותר מ-30 אלף חברים חדשים הצטרפו לדף רנואר ברשת החברתית, ומעל 50 אלף השתתפו ובחרו את הבר המועדף עליהם. מבין המדרגים הוגרלו כרטיסי "גיפט-קארד" ברנואר וסופי שבוע באילת.

 

אל הברים הזוכים הגיע מיניבוס ממותג בסוף השבוע החולף, בליווי הפרזנטורים של הרשת עוז זהבי ואור גרוסמן. השניים מסרו לברים הזוכים גביע ושוברים לרכישה בסניפי החברה.

 

הברים נבחרו מתוך רשימה בת 45 מועמדים, פרושים על פני ארבעה גושי בילוי בישראל. ההצבעה נערכה על-ידי הקלקה על כפתור ה"לייק" הפופולארי.

 

ואלו הזוכים: במחוז הצפון - אבלון בנהריה, מיידלרס בקריות ופרנג'ליקו והסליק בחיפה; מרכז וירושלים - GOSSIP בת"א , ברשבסקי בראשל"צ  ורוזה בירושלים; דראפט בב"ש, סמילנסקי בבאר-שבע ופאב גבולות שבקיבוץ גבולות; פאב נוסף הוא האווניו פארק שבאילת, שם גם תיערך מסיבת סיום הקמפיין ב-28-29 באוקטובר. 

 

הפעילות לוותה בקמפיין אינטרנט, בעיתונות הכתובה ובפעילות קד"מ נרחבת, בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקלים.

 

 קמפיין ברים רנואר

 זהבי וגרוסמן (יח"צ)

 

 

 

צ'ייסר אופנתי: לקוחות רנואר יבחרו את 10 הברים השווים בישראל

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר