כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ויוה איטליה: צל"ש לקד"מ האיטלקי של "טיב טעם" בתחרות שיווק בינ"ל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.10.2010
/ 14:53

צוות השיפוט בתחרות השיווק הבינלאומית The Summer Results Award של חברת רכש המדיה העולמית MediaCom, העניק ציון לשבח לקמפיין הדיילים באיטליה של רשת המזון הישראלית טיב טעם.

 

כזכור, דיילי חברת סטריט ארט, שנשכרו על-ידי הרשת, פגשו ברומא ובאתרי תיירות באיטליה תיירים ישראליים, שלחו להם תוכן שיווקי באמצעות שידור סלולרי ושירותי הסעה משדה התעופה למלון ולמקומות נוספים.

 

הקמפיין בוצע במסגרת "חודש איטליה" ברשת, והתמודד מול 126 קמפיינים מ-33 מדינות שבוצעו השנה.

 

דודו פישר, מנכ"ל חברת הקד"מ: "הזכייה בתחרות, מעבר לכך שהיא משמחת ומחמיאה, מבססת את הפרסום הסלולארי מבוסס המיקום כמדיה חדשנית הנמצאת במגמת צמיחה בעולם כולו ובשנה האחרונה גם בישראל".

 

 

 

תמונות מצ"ב: הדיילים של "טיב טעם" כבשו את רומא

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר