כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דווקא אחרי החגים: דיזנגוף סנטר בקמפיין מקיף בשיתוף אמני "בצלאל"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
03.10.2010
/ 10:21

עם תום חודש החגים והשופינג, וכדי למנוע נפילת מתח ברווחים, החל היום (א') קניון דיזנגוף סנטר בתל-אביב בקמפיין מקיף ומשולב מדיה, בהשקעה של כ-850 אלף שקל.

 

הקמפיין יכלול שלטי חוצות, אוטובוסים, מסכי ענק, עיתונות ועוד, והקונספט שמאחוריו יתמקד בתמהיל המוצרים ובחווית הקנייה של מאות החנויות ובתי העסק שבו.

 

לכל אחד מתחומי הצריכה והבילוי בסנטר הותאם ויזו'אל מייצג על גבי כרזות. כל אחד מהם נוצר על-ידי אמן קולאז'ים בוגר בית הספר בצלאל, כאשר המודעות מפרטות בנפרד את תחומי הצריכה או הבילוי במקום.

 

הקמפיין יימשך עד לתחילת נובמבר.

 

קמפיין דיזנגוף סנטר

 

 

 

 

 

הפקה: מקאן בוטיק

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר