כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

להיות ולא להיות: חברה חדשה משווקת הדמיות סיורי שטח במתחמי אירועים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.09.2010
/ 16:03

 

"איך ייראה האירוע/הקמפיין בסופו של דבר?" היא אולי אחת השאלות השכיחות והמטרידות ביותר מפיקי אירועים, כמו גם אנשים פרטיים שעומדים על אירוע מכונן בחייהם.

 

כדי לנסות ולסדר את הויז'ואל העתידי בראש, או לפחות על צג המחשב, ישנן בענף כמה חברות שתפקידן ליצור הדמיות – מעין פרומו לקראת האירוע או הקמפיין.

 

ועדיין, יש מי שסבור שהדמיות לבדן אין די בהן. ב"וירטואליטי", חברת בת חדשה של חברת ההדמיות 3D, הפכו את התמונה הסטטית שאמורה להמחיש את השטח בתלת מימד למסע. סיור אקטיבי בין חדרים, מתחמים, רחובות ושטחים של מרכזי מבקרים, מתחמי בילוי, חללים לאירועים וגם עבור קמפיינים אינטראקטיביים לצעירים.

 

וירטואליטי

על צג הלפטופ, מתוך קמפיין היינץ (צילום: יוסי חטב)

 

כדי להבין את המדובר, די להיזכר בקמפיין האחרון של מוצרי הבייגלה חיות של בייגל בייגל, או בזה של קטשופ היינץ. באתר ייעודי שעלה לכל אחד מאלה, נעשה שימוש בדמות וירטואלית המסיירת, על פי הנחיותיו של הגולש הצעיר, בין רחובות מנהטן או להבדיל, בין שטחי הספארי ברמת-גן ובסיוע אפליקציות חוויתיות. השיטוט אינו סתמי, והוא חלק ממשחק תחרותי של צבירת נקודות ופרסים בסופו.

 

שני האתרים רשמו מאות אלפי כניסות בתוך שבועות אחדים, בין היתר בשל פרסום מאסיבי בטלוויזיה ובאמצעות באנרים באתרים ייעודיים ברשת.

 

גופים מסחריים נוספים שעשו שימוש במערכת, לעת עתה, הם נמל יפו, מלון לאונרדו ברמת החי"ל ואולם שמחות חדש בצומת ראם (מסמיה).

 

 

 

 

 

 יש לך מוצר מעניין? חושב/ת שהמוצר שלך יחודי? שלח לנו מייל

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר