כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בריטניה: פתחה אירוע יום הולדת פרטי בפייסבוק, 21 אלף אישרו הגעה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
27.09.2010
/ 9:44

יש לכם יום הולדת? ברכותינו, רק שימו לב את מי, או בעצם - כמה אנשים אתם מזמינים.

 

אם למישהו עוד דרושות הוכחות, הסיפור הפרטי הבא ממחיש כאלף עדים את כוחו של הפייסבוק, שיווקית בעיקר. תשאלו את רבקה ג'בליו, צעירה בריטית תמימה בת 14, שלא ידעה שהיא כל-כך פופולארית עד שפתחה הזמנה לאירוע יום ההולדת שלה בפייסבוק, ב-7 באוקטובר.

 

ג'בליו, אפעס, שכחה להגדיר את האירוע למוזמנים בלבד, מה שגרם למשטרה להתערב ולפטרל לה מול הבית. הסיבה: 21,000 איש אישרו את הגעתם, והקפיצו את כחולי המדים ואת מהדורות החדשות.

 

מסתבר שמדי פעם ברשת החברתית, ישנם משתמשים ש"דולים" אירוע מן הסוג הזה, הפתוח לכולם, והופכים אותו לחוכא ואיטלולא על-ידי הפצתו ברבים. כך יצא שהמסיבה הצנועה שהייתה אמורה לכלול 15 מוזמנים, הגיעה על הנייר ליותר מ-20 אלף.

 

אמה של הצעירה ביטלה את האירוע, כמובן, והמשטרה נאלצה לבצע סיורים בשכונת המגורים של המשפחה, כדי לוודא שאיש לא ייקח את העניין ברצינות – עם מתנה או בלי.

 

 

אפטר פארטי יום הולדת

 

אך בזאת לא תמו הדאגות. בעקבות אותו אירוע, שהוסר בינתיים מהרשת, נפתחו כמה קבוצות שממשיכות את המהתלה, לרבות הזמנה לאפטר פארטי של אותו יום הולדת ממש. החשש כרגע הוא שיגיעו אלפי אנשים לבית המשפחה, בתאריך של האירוע המקורי.

 

דובר פייסבוק הסביר "כאשר מישהו יוצר אירוע יש אפשרות ברורה בשם "כל אחד יכול להירשם (אירוע פומבי). אם משאירים את האפשרות הזאת מסומנת – כל אחד יכול להיחשף לאירוע ולהגיב לו".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר