כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: האח הגדול - גרסת וילה VEET

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.09.2010
/ 10:27

הקיץ – כמה שזה לא סוד – שייך לצעירים, אומרת הקלישאה, ומתכוונת כנראה לעונת 2010. קוקה קולה וילג', מסיבות הבריכה של אייס טי, מסיבת קליק בהאנגר 11 ועוד רבים אחרים, הוציאו את בני התשחורת מהפייסבוק אל מחוזות ה"שופוני

 

אחד מאלה, ברוח "האח הגדול", היה הווילה של מותג מוצרי הסרת השיער VEET. כ-1,000 בנות מתבגרות בגילאי 14-16 הסתגרו (זו השנה השנייה) לכמה ימים בווילה, במשך חודש מחזורי של פינוקים.

 

בתוככי הבית חיכו להם חדרי עיצוב שיער, סטיילינג, איפור, קוסמטיקה, סטודיו לצילום, בריכה, הדרכה על אודות הסרת שיער והשיטות לעשות זאת, ביקורי ידוענים מדי יום ועוד.

 

במהלך השיווקי כולו, לרבות הפעילות שקדמה לאירוח הבנות, השקיעה רקיט בנקיזר, המשווקת, 9 מיליון שקלים. הקמפיין פנה לצעירות בשלב הכניסה שלהן לשוק הסרת השיער.

 

שוק מוצרי הסרת השיער בישראל מוערך כיום בכ- 40 מיליון שקל, כאשר המותג "VEET" מחזיק בנתח של כ-36 אחוזים.

 

 וילה ויט

 

וילה ויט

 

וילה ויט

 

וילה ויט

 

וילה ויט

 

 

 

 

 

 

הפקת קמפיין: ג. קיד אנד יאנג
הפקת פעילות הווילה: zeze קד"מ וקריאייטיב
עיצוב: שחר זיו
צילום: אביב שילה
צוות חדרים: סולו

 

 

 

 

 

מה עושה קבוצת נערות מתבגרות בווילת החוויות של "VEET"?

 

תגובות
אין תגובות למאמר