כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חיים בסרטון: ה"שטוזים" הגיעו לפייסבוק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.09.2010
/ 10:30

מותג היוגורט יופלה שטוזים (תנובה) החל אף הוא פעילות אינטראקטיבית בפייסבוק, והשיק עמוד רשמי ברשת החברתית המיועד להורים ולילדים.

 

בעמוד החדש אפליקציית סרטונים ייחודית, המאפשרת לגולשים לבחור תמונות אישיות מהמחשב וליצור סרטון פרסונלי בליווי אותן תמונות, למטרות שונות כגון יום הולדת, מסיבה ועוד. את הסרטונים ניתן לשלוח לחברים בפייסבוק או במייל ולפרסם בפרופיל הגולש.

 

בנוסף ניתן לשחק משחקי זיכרון, לעבוד עם דפי צביעה, לקבל מידע על מוצרים וכן הלאה.

 

האפליקציה בפייסבוק מצטרפת למהלכי תקשורת נוספים שהובלו על ידי יופלה שטוזים מהשקתו, ובהם פעילות אינטרנט שעלתה בעת ההשקה לאוויר, בה הושם דגש על מעורבות צרכנים שהוזמנו לעצב חולצות עם תמונות אישיות אשר חולקו לצרכנים במתנה. יופלה שטוזים היה גם המותג הראשון שהעלה לאוויר פרסומת בתלת מימד בקולנוע ובטלוויזיה.

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר