כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"אנשי השיווק ואנשי מערכות המידע צריכים לעבוד יחדיו"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.09.2010
/ 9:59

לאחרונה קיימה מטריקס שולחן עגול למנהלי תקשורת שיווקית, תחת הכותרת:  "לקוחות מנגַה, ארגונים ממאדים". הדיונים עסקו בשאלה מהי רב-ערוציות ואיך היא מסייעת למקסום הקשר עם הלקוח

לאחר שבמארס האחרון התקיים פאנל "ביכורים" דומה שהוכתר בהצלחה ביחס למספר המשתתפים בו, לשולחן העגול הפעם הגיעו מנהלי התקשורת השיווקית של כלכליסט, מורז, מרכז רפואי איכילוב, כלל פיננסים, פריץ קומפניס, טמבור, תנובה, אלטשולר שחם, תעשייה אווירית, שיכון ובינוי נדל"ן, קליל תעשיות, סלטרו, מכבי שירותי בריאות ועוד.

 

גלית הלוי, סגנית מנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות, סיפרה על החזון הרב-ערוצי שלה והמחישה כיצד אתר האינטרנט, שהקימה עבורה מטריקס אינטרנט, משרת אותה ואת קהל לקוחותיה בחיי היומיום. "אנשי השיווק ואנשי מערכות המידע צריכים לצעוד יד ביד על מנת להגשים את החזון הרב-ערוצי ולתת דחיפה משמעותית לארגון. כמי שאחראית על כל תחום האינטרנט במכבי, אני מקפידה להבין לעומק את היכולות והשינויים הטכנולוגיים מבלי לוותר על הדרישות שלי כאשת שיווק. זמן ממוצע של גולש באתר מכבי הוא 3 דקות, המשמעות של זה מבחינתי היא שהצלחנו לייצר תוכן שמעניין את הגולשים שלי".

"במכבי כבר מבינים שאין מקום להשקיע בערוץ תקשורת אחד ולהזניח את האחרים וכי דווקא ההמשכיות והסינרגיה בין כל הערוצים היא זאת שתוביל לתוצאה הטובה ביותר" הוסיפה הלוי.

 

גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה במטריקס הציגה את התפיסה הרב-ערוצית שפיתחה החברה ואת העובדה כי כחברה גדולה יש לה את היכולת ללוות חברות מן השלב הראשון של תכנון אסטרטגיה רב-ערוצית ועד פיתוח טכנו-עסקי של כל ערוץ וערוץ. זאת בנוסף למענה נקודתי יותר לחברות שמתעניינות באפליקציה ספציפית למובייל, לדיוור, לממשק משתמש, לאינטרנט, ל- CRM ועוד.

"היום, אנשי השיווק הם הקטליזטור להובלת השינוי בתקשורת שבין הארגון ללקוחותיו", אמרה רון, "והם אלו שיכולים להובילם לעבר מערכת יחסים ארוכת טווח ומניבה. אך על מנת להצליח במשימה זו, חייבים אנשי השיווק להיחשף לטכנולוגיה ולעבוד בשיתוף עם ה- CIO, רק כך יצליחו להוביל שינוי בארגון. מנהלי השיווק לוקחים חלק משמעותי בתהליכי הפיתוח הרב-ערוצי של הארגון, כמי שמכירים הכי טוב את הצרכים של הלקוחות שלהם ויודעים להציג  את בקשותיהם העסקיות והשיווקיות לאנשי הטכנולוגיה" אומרת רון.

 

שיווק רב ערוצי

(צילום: יח"צ)

 

 

קובי מגנזי, מנהל מרכז התמחות רב-ערוציות במטריקס, הציג בהרחבה את פתרונות החברה בנושא והדגיש את חשיבותם של כלי התכנון, הבקרה והמדידה בעולם הרב-ערוצי החדש, כדוגמת– רולרי -  שירות/מוצר שמטריקס פיתחה כאמצעי לתכנון, ניהול ומדידה של יישום תפיסה הרב-ערוצית בארגון.

 

עוד הציגו ניצן פלס, מנכ"ל Digital Relations אשר דיבר על החשיבות של התוכן בערוצי המידע השונים  ובת-חן גרינברג, מנכ"ל MC Forum, הפורום לתקשורת שיווקית.

 

 

 

מהבוקר עד סוף 2010: סדרת מפגשי "שיווק רב ערוצי" של חברת מטריקס

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר