כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סטודנטים מ"בצלאל" עיצבו תוויות ענק לבקבוקי שוופס בתערוכה חדשה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
14.09.2010
/ 11:47

 

תערוכה יצירתית חדשה תעלה בסוכות הקרוב במתחם התחנה שבתל-אביב, ותיתן פרשנות עיצובית מחודשת לתוויות מותג המשקאות המוגזים שוופס.

 

תלמידי האקדמיה לאמנים ועיצוב בבית הספר בצלצאל, עיצבו עבור משווקת המשקה יפאורה תוויות מעוצבות חדשות. התוויות יוצגו על גבי 13 בקבוקי ענק שקופים בגובה 2 מטרים ובטכנולוגיית ואקום מיוחדת, שיוצבו בחלל התערוכה. סביב כל בקבוק יציג סטודנט באמצעות אמצעי המחשה, רעיונות וסקיצות, את הדרך שליוותה אותו בדרכו אל המוצר המוגמר.

 

המוטיב המרכזי שנבחר לתערוכה הוא בועות, בשל היותו של המוצר מוגז. בפועל יתבטא הקונספט בכך שיחולקו טעימות שוופס למבקרים, אמן בועות סבון יופיע ומתנות של מתקני יצירת בועות סבון יחולקו בתוך מתחם נפרד שימולא בבועות.

 

הסטודנטים עבדו על הפרויקט בליווי מקצועי בחודשים האחרונים. עם סיומו של התהליך, לפני כחודשיים, בחרה ועדה רשמית את סדרת התוויות המצטיינת, בעיצובו של בנימין טריגלו. הסדרה תלווה את המוצר האמיתי על המדף למשך שלושה חודשים במהדורה מוגבלת. בנוסף, שלושת הסטודנטים שזכו במקומות הראשונים קיבלו מלגות כספיות.

 

היקף ההשקעה בפרויקט מוערך ב-7 מיליון שקלים. את התערוכה מפיקה חברת סופר פוש.

 

הדמיית מחשב (יח"צ)

 

 

 

 

הפקה: סופר פוש

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר